Re: Wat speel je op dit moment?

3316
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 14:28 Ik speel zowiezo eerst nog Alan Waker eens verder vooral ik AW2 koop. Al moet ik wel zeggen dat AW2 blijkbaar een fantastische game is!
Ik heb de eerste een paar weken geleden nog eens uitgespeeld en heb het ook gelezen dat het super was. Zou blijkbaar een spel zijn dat het dichtst zou aanleunen bij wat ooit P.T. had moeten worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3317
Mr.Wolf wrote: 04 Dec 2023 14:32
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 14:28 Ik speel zowiezo eerst nog Alan Waker eens verder vooral ik AW2 koop. Al moet ik wel zeggen dat AW2 blijkbaar een fantastische game is!
Ik heb de eerste een paar weken geleden nog eens uitgespeeld en heb het ook gelezen dat het super was. Zou blijkbaar een spel zijn dat het dichtst zou aanleunen bij wat ooit P.T. had moeten worden.
Geen idee, maar visual ziet het er prachtig uit en het verhaal is beklijvend.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3318
Lego 2k drive

Leuke game maar trophies zijn nogal glitchy. Niet op voorhand wat opgezocht en blijkbaar is de Xperienced trophy (level 30 halen) nogal kieskeurig.

Het zou enkel lukken mits die laatste xp tot upgrade gehaald worden in de open wereld en niet via een race. Drie keer raden hoe ik het gehaald heb en dus geen trophy :lol:

Dan maar geen plat voor deze (ook onrealistische trophy voor gereden afstand). Hier begin ik alleszins niet opnieuw voor :).
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3320
Nog steeds Death Stranding. :q:
Ik ben aan het overwegen om de game nog eens opnieuw te doen. Of héél misschien op PS4. Of op mijn testaccount, haha. Puur voor het verhaal nog eens.
Mijn safehouses, structures en zipline netwerkjes zijn nu zo goed "afgesteld" dat ik dat niet nog eens wil doen. Je bouwt ook een soort profiel op met statistieken dat dan ook weer vanaf 0 moet. Aan de andere kant zou ik nog wel veel leveringen moeten doen om de beste tools te krijgen... Stof om de komende weken over na te denken. :p

Ik ben ook aan het overwegen om toch maar eens Horizon te spelen. De eerste toch. Mede dankzij DS, dat de Decima engine van Guerilla gebruikt, en er zitten in DS wat leuke knipoogjes naar de game. Ook naar Cyberpunk en Halo. Maar die zijn door de FPV niet zo mijn ding.

Voor de rest eigenlijk niets meer gespeeld. :?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3321
zenmaster wrote: 14 Dec 2023 11:10 Nog steeds Death Stranding. :q:
Ik ben aan het overwegen om de game nog eens opnieuw te doen. Of héél misschien op PS4. Of op mijn testaccount, haha. Puur voor het verhaal nog eens.
Mijn safehouses, structures en zipline netwerkjes zijn nu zo goed "afgesteld" dat ik dat niet nog eens wil doen. Je bouwt ook een soort profiel op met statistieken dat dan ook weer vanaf 0 moet. Aan de andere kant zou ik nog wel veel leveringen moeten doen om de beste tools te krijgen... Stof om de komende weken over na te denken. :p

Ik ben ook aan het overwegen om toch maar eens Horizon te spelen. De eerste toch. Mede dankzij DS, dat de Decima engine van Guerilla gebruikt, en er zitten in DS wat leuke knipoogjes naar de game. Ook naar Cyberpunk en Halo. Maar die zijn door de FPV niet zo mijn ding.

Voor de rest eigenlijk niets meer gespeeld. :?
Horizon is ook wel een leuke reeks ;) Horizon 1 voor het toffe verhaal dat erin zit, horizon 2 voor de prachtige wereld die ze gemaakt hebben.

Ondertussen gezien dat Alan Wake 2 iets van een 47 euro kost in de ps store. Toevallig nog net 50 euro erop staan dus let's go :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3322
Mijn oog is ook gevallen op die AW2 mede door de +90 reviews die ik erover gelezen heb. Nadeel is dat je perse de eerste moet gespeeld hebben om te volgen. Ben dus ook aan't zien voor een deal van die Remastered op PS5. Vorige week stond die in sale maar was dus te laat. Mss fysiek ergens te vinden al is die vrij zeldzaam.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3324
RoyVdW wrote: 22 Dec 2023 10:27 Mijn oog is ook gevallen op die AW2 mede door de +90 reviews die ik erover gelezen heb. Nadeel is dat je perse de eerste moet gespeeld hebben om te volgen. Ben dus ook aan't zien voor een deal van die Remastered op PS5. Vorige week stond die in sale maar was dus te laat. Mss fysiek ergens te vinden al is die vrij zeldzaam.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
AW Remastered hebben we gratis gekregen met PS+.

Ben zelf ook aan het twijfelen over AW2.

Moet de eerste nog verder doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3325
Serieus? In juli zie ik als ik het opzoek. Aan me voorbij laten gaan helaas. Als je deze vergeten bent te downloaden is het niet meer mogelijk zeker. Ze zouden beter alle games gratis laten die er ooit hebben ingezeten adhv uw account wnr je PS+ had. Je betaald toch voor je abo en kunt ze niet spelen als deze inactief is.


Sent from my EB2103 using Tapatalk


Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3326
zenmaster wrote: 22 Dec 2023 11:09
Mr.Wolf wrote: 22 Dec 2023 09:04 Horizon is ook wel een leuke reeks ;) Horizon 1 voor het toffe verhaal dat erin zit, horizon 2 voor de prachtige wereld die ze gemaakt hebben.
Geen tof verhaal in de tweede? 😅
Ik vond het verhaal minder :p Was redelijk basic. Het eerste spel heeft voor een gedeelte van de verhaallijn een bepaald mysterie hangen wat ik wel erg interessant vond.

Ik heb gisteren de spits afgebeten en heb Alan Wake 2 gekocht als kerstcadeautje voor mezelf haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3327
RoyVdW wrote: 23 Dec 2023 01:32 Serieus? In juli zie ik als ik het opzoek. Aan me voorbij laten gaan helaas. Als je deze vergeten bent te downloaden is het niet meer mogelijk zeker. Ze zouden beter alle games gratis laten die er ooit hebben ingezeten adhv uw account wnr je PS+ had. Je betaald toch voor je abo en kunt ze niet spelen als deze inactief is.


Sent from my EB2103 using Tapatalk
Nee moet in je bibliotheek staan en zolang je PS+ hebt is het beschikbaar. Ben niet zeker als je terug toegang tot je gratis games hebt als je een periode zonder PS+ hebt gedaan en dan bijvoorbeeld opnieuw een abo afsluit. Maar als je de desbetreffende game dus niet in je bibliotheek hebt gezet, kun je er niet meer aan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3328
Sackboy dus. Het verhaal, hoewel je het dat niet echt kan noemen, heb ik gisteren uitgespeeld. Leuke game wel. Ik ga hem nu wel weer even opzij leggen, tenzij er iemand eens zin heeft om een paar levels samen te acen. Met 2 controllers is toch een heel gedoe als je niet mag doodgaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3329
zenmaster wrote: 30 Dec 2023 18:14 Sackboy dus. Het verhaal, hoewel je het dat niet echt kan noemen, heb ik gisteren uitgespeeld. Leuke game wel. Ik ga hem nu wel weer even opzij leggen, tenzij er iemand eens zin heeft om een paar levels samen te acen. Met 2 controllers is toch een heel gedoe als je niet mag doodgaan.
Voor dat acen in multiplayer: Je kan het tweede character ook optillen/vasthouden met je eerste character en dan door het level lopen met je eerste character.

Ik twijfel heel even of je ook vlak voor het einde van het level de tweede controller kan aanzetten en dan finishen dat het nog telt => dat zou je kunnen controleren ergens in die pins die progress tracken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3330
Kolm wrote: 30 Dec 2023 18:48
zenmaster wrote: 30 Dec 2023 18:14 Sackboy dus. Het verhaal, hoewel je het dat niet echt kan noemen, heb ik gisteren uitgespeeld. Leuke game wel. Ik ga hem nu wel weer even opzij leggen, tenzij er iemand eens zin heeft om een paar levels samen te acen. Met 2 controllers is toch een heel gedoe als je niet mag doodgaan.
Voor dat acen in multiplayer: Je kan het tweede character ook optillen/vasthouden met je eerste character en dan door het level lopen met je eerste character.

Ik twijfel heel even of je ook vlak voor het einde van het level de tweede controller kan aanzetten en dan finishen dat het nog telt => dat zou je kunnen controleren ergens in die pins die progress tracken.
Thanks, dat trukje kende ik. :) Maar mogen het gewone levels zijn ook ipv co-op levels? Dan moet ik de makkelijkste eens uitzoeken. Ik sukkel vooral in levels waar je bv. met 1 sack iets moet vasthouden en dan nog een actie doen met de andere. En bij bepaalde stukken geraak ik met 1 sack zelfs niet verder.
Kan helaas de progress niet zien, speel hem op PS4. :(
Image