Re: Playstation stars

31
Principe lijkt toch nog niet helemaal te werken... Vorig weekend even returnal gespeeld en ik kreeg direct progress omdat ik het gespeeld (bij de challenge met de liedjes), maar vandaag Death Stranding een uur laten opstaan, maar het wou maar niet registreren dat ik aan het spelen was...
Image

32
De vouchers waarbij je punten kan inwisselen voor store credit zijn aangepast. Ipv van 5 en 20 euro is er nu nog maar 1 voucher van 10 euro. Dus nu moet je tot 2500 punten sparen voor je kan inwisselen terwijl dat vroeger 1250 was. In combinatie met dat punten na 2 jaar vervallen kan dat dus voor sommigen betekenen dat ze punten kwijt raken. Ergens in de app kan je wel zien hoeveel punten er deze maand gaan vervallen.

Daar komt dan nog bij dat op dit moment sommige gebruikers de optie voor de vouchers helemaal niet meer zien.
https://www.pushsquare.com/news/2024/10 ... m-ps-stars
Image

33
Correctie:

De punten die je hebt verdiend vanaf vandaag zijn maar 1 jaar geldig met de nieuwe voorwaarden.
Beste Kolm,

We hebben de servicevoorwaarden voor PlayStation Stars™ bijgewerkt.

‎Vanaf 24 oktober 2024 moet je de bijgewerkte servicevoorwaarden voor PlayStation Stars accepteren om PlayStation Stars-lid te blijven.

‎Wat is er veranderd?

Vanaf 24 oktober 2024:

‎ ● Nieuwe punten verlopen aan het eind van de maand plus 12 maanden na de datum waarop ze verschijnen in je PlayStation Stars-accountsaldo. Punten die je voor 24 oktober 2024 hebt verdiend, verlopen aan het eind van de maand plus 24 maanden na de datum waarop ze verschijnen in je PlayStation Stars-accountsaldo.

Vanaf 1 maart 2025:

‎ ● De definitie van 'Geschikte aankopen' wordt aangepast om abonnementsbetalingen bij PlayStation Store uit te sluiten (inclusief de kosten om PlayStation Plus of andere abonnementsdiensten af te sluiten of te verlengen). Je verdient dus niet langer punten met de kosten die je betaalt voor abonnementen.
Image

35
NTGSruler wrote: 24 Oct 2024 16:57 Dus het is geen bug? Want dat werd verondersteld omdat er toch al redelijk wat problemen zijn geweest met PS Stars.

Weer stilzwijgend doorgevoerd..
Dat het enkel nog de 10 euro variant is en niet meer 5 en 20 dat lijkt alvast geen bug te zijn.

Dat het bij sommige helemaal niks toont, dat lijkt wel een bug.

Als het goed is heb je ook de mail gehad met die voorwaarden van de service update, maar in zekere zin begrijp ik je wel. Dit soort negatieve dingen wordt altijd stilletjes via een mail gemeld ipv op de blog.
Image

38
Mr.Wolf wrote: 24 Oct 2024 19:13 Aangezien je geen punten meer krijgt voor de aankoop van ps+, is de dienst een beetje nutteloos geworden voor mij. Ik koop amper nog online, dus met die 100 puntjes per maand mss kom ik er niet meer aan
Ik moest zelf ook nog op zoek gaan naar wat het nu weer voor mij betekende... Niet zo interessant en door de recente wijzigingen dus voor iedereen eigenlijk minder interessant :?