Re: Wat speel je op dit moment?

201
fsterchele23 wrote:ik speel ride, beiregoespel en voor de platinumhunters onder ons beire gemakkelijk plat
Hmmm wat hoor ik hier, of beter lees. Dat is dat motorspel zeker? Zal review eens lezen in OPM en dan beslissen. Ow VERDOMME dat bestaat niet meer. Hoe moet ik het nu weten? Wat is er dan zo goed aan enzo? :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

205
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:ik speel ride, beiregoespel en voor de platinumhunters onder ons beire gemakkelijk plat
Hmmm wat hoor ik hier, of beter lees. Dat is dat motorspel zeker? Zal review eens lezen in OPM en dan beslissen. Ow VERDOMME dat bestaat niet meer. Hoe moet ik het nu weten? Wat is er dan zo goed aan enzo? :)
Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo speciaal. Uitkijken naar een zéér lage prijs als je deze wilt. Budgetgame naar mijn mening.

OT:

Project Cars begonnen op PS4.
Killzone Mercenary op PS Vita.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

207
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:ik speel ride, beiregoespel en voor de platinumhunters onder ons beire gemakkelijk plat
Hmmm wat hoor ik hier, of beter lees. Dat is dat motorspel zeker? Zal review eens lezen in OPM en dan beslissen. Ow VERDOMME dat bestaat niet meer. Hoe moet ik het nu weten? Wat is er dan zo goed aan enzo? :)
Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo speciaal. Uitkijken naar een zéér lage prijs als je deze wilt. Budgetgame naar mijn mening.

OT:

Project Cars begonnen op PS4.
Killzone Mercenary op PS Vita.
Ja idd. Op youtube ziet het er maar ondermaats uit. Best saai ook. Budgetgerief als er niets te doen valt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

209
BozeGozerXrd wrote:Op PC ziet het er niet eens zo slecht uit, alleen zijn de gameplay en physics (en eigenlijk alles in de game) typisch voor een Milestone game; Matig tot redelijk. Niet erg slecht, maar ook nooit echt goed.
En toch zal ik de volgende Moto GP opnieuw kopen en kapotspelen.
Ik deel je mening, maar die games vind ik net goed genoeg om er plezier aan te hebben. Ben dan ook fan van de sport op zich, anders was het een ander verhaal ...

Ride heb ik bewust laten liggen omdat het anders maar was tot Moto GP uitkomt.
PSN tichke
Image