Re: Het budgetgaming-topic

91
Korting op alles wat met assassins creed te maken heeft op PSN, zowel games als dlc. Lijkt mij het moment om eindelijk AC liberation te kopen voor de vita, die ik al heel lang wil hebben maar te duur vond (nl. 25€) nu staat ie voor 8€
Image

Re: Het budgetgaming-topic

94
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Vooral the order (30 euro), little big planet 3 (30 euro) en Destiny (20 euro) lijken mij mooie deals :)
Destiny is momenteel ook €20 bij GM ;)
Ja blijkbaar hebben ze de richtprijs wat aangepast :p Maar ik ga het niet kopen, want ik ben niet zo voor online games (in tegenstelling tot vroeger).
Image

Re: Het budgetgaming-topic

96
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Ja blijkbaar hebben ze de richtprijs wat aangepast :p Maar ik ga het niet kopen, want ik ben niet zo voor online games (in tegenstelling tot vroeger).
Mijn vrienden zijn van mening dat het zelf geen €20 waard is ;)
Da's ook ferm overdreven dan. De game is zéker 20 waard imo. :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

97
Elexus wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Ja blijkbaar hebben ze de richtprijs wat aangepast :p Maar ik ga het niet kopen, want ik ben niet zo voor online games (in tegenstelling tot vroeger).
Mijn vrienden zijn van mening dat het zelf geen €20 waard is ;)
Da's ook ferm overdreven dan. De game is zéker 20 waard imo. :p
Ik vind persoonlijk dat Bloodborne of The Witcher geen 20 euro waard zijn ... slaagt nergens op. 't Is niet omdat iets niet in je smaak valt dat het daarom niks waard is.
PSN tichke
Image

Re: Het budgetgaming-topic

98
Idd Tichke het is ook niet mijn ding, maar toch vind ik die RPG werelden kunst op zich en het enige genre dat wel waar voor het geld bied want elke release prijs is eveveel. Een lineaire actie game dat ik wel goed vind is dat geld nooit waard. Dit vanwege de immense speelduur en spel map.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

99
Elexus wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Ja blijkbaar hebben ze de richtprijs wat aangepast :p Maar ik ga het niet kopen, want ik ben niet zo voor online games (in tegenstelling tot vroeger).
Mijn vrienden zijn van mening dat het zelf geen €20 waard is ;)
Da's ook ferm overdreven dan. De game is zéker 20 waard imo. :p
Ze zeiden gewoon dat het grinden heel saai was in Destiny, ze hebben nu Borderlands The Handsome Collection en die vinden ze veel leuker :p
Btw, ik heb de Destiny beta gespeeld en ik vond het een serieuzere maar flauwe Borderlands-kloon ;)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

101
Ligeiro wrote:fifa 15 deluxe staat nu in de store voor €24,99

ben aan't twijfelen
Te duur ;) vooral digitaal.
Zeker omdat de volgende fifa binnen 3 maand uitkomt. Ik zou er vandaag niet meer dan 15 euro voor geven, max 20 voor een discversie.
Trouwens wat houd de delux edition juist in? Zal wel FUT zaken zijn, niet?
PSN tichke
Image

Re: Het budgetgaming-topic

103
M-power wrote:Batman arkham knight batmobile versie xbox one 60 EUR bij mediamarkt.be. Maar is ondertussen al verwijdert van de site. Dus ik verwacht binnenkort een mailtje met de annulering ervan. Nuja ik kan maar proberen :D
Leuk voor jou, maar voor de meesten onderons die enkel een Playstation hebben niet van toepassing. Nu dus al helemaal niet meer na het verwijderen. :D Voor 120 euro had je nog kans dat ie niet geannuleerd wordt, maar voor een versie die maar liefst 200 euro! kost lijkt me dat ook erg onwaarschijnlijk.

Re: Het budgetgaming-topic

104
tichke wrote:
Ligeiro wrote:fifa 15 deluxe staat nu in de store voor €24,99

ben aan't twijfelen
Te duur ;) vooral digitaal.
Zeker omdat de volgende fifa binnen 3 maand uitkomt. Ik zou er vandaag niet meer dan 15 euro voor geven, max 20 voor een discversie.
Trouwens wat houd de delux edition juist in? Zal wel FUT zaken zijn, niet?
Je krijgt een hele hoop coins voor die FUT zaken ;) ik heb hem rond maart digitaal gekocht voor 30€, was ook korting
Image