Re: Wat speel je op dit moment?
346AC Unity dead kings aan het spelen en daarna nog eens proberen wat BF hardline te spelen, is al van april geleden denk ik
idd. als ek u is stuur ejje nooit tijd!ShAmPi wrote:hahahaJimmy wrote:loadout
't Es na wel res geleden he man!
speel je dat niet al een hele tijd ?Sora_Lizard wrote:Dragon Age Inquisition The Descent.
The descent was nog maar net uit volgens mij. (DLC )Gamefreak wrote:speel je dat niet al een hele tijd ?Sora_Lizard wrote:Dragon Age Inquisition The Descent.
Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....Toon8 wrote:Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen en had daar geen goesting in
maak je borst alvast nat RoyRoyVdW wrote:Sound Shapes echt leuk tot nu toe. Alle DLC trophies al binnen, leuke muziektonen vooral die metal. Tot nu toe makkelijk, maar die death mode zal wat anders worden.
Thief heb ik ook nog staan om te spelenNTGSruler wrote:Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....Toon8 wrote:Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen en had daar geen goesting in