Re: Wat speel je op dit moment?

887
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Nu ik terug wat meer tijd heb, speel ik af en toe Mirror's Edge. 'k Ben vooral aan het oefenen om de speedruns vlot te kunnen doen, want dan zou de platinum binnen zijn :)
Lukt het wat? :) Ik heb hetzelfde soortgelijke iets aan de hand in Max Payne 3. Ik heb nog 1 trophy nodig om die game te platten, maar dan moet ik de ganse game uitspelen in één keer zonder dood gaan (saven is geen optie). Maar ben er wat te lang uit om nog goed de missies te weten. Vooral de laatste. Dus ja sommige dingen hebben héél wat oefening nodig.
Oh maar het is niet te moeilijk hoor ;)
Ik had de game gewoon jaren laten liggen omdat ik geen interesse had in time trials en speedruns. Nu de nieuwe game er bijna is, wou ik mij toch nog eens aan de eerste game wagen. Ik heb het verhaal nog eens uitgespeeld en had dan de smaak terug te pakken. 'k Heb dan relatief snel de trophies voor de time trials gehaald.

Nu moet ik nog 8 hoofdstukken speedrunnen. Die speedruns zijn niet zo heel erg moeilijk, maar vereisen wel een paar bewegingen die heel moeilijk uit te voeren zijn. Tijdens het doorlopen van het verhaal kunt ge altijd makkelijke routes volgen die er heel mooi uitzien, da's best lineair. Maar die routes zijn belachelijk traag. Dus ik ben nu in chapter 2 aan het oefenen om kortere routes uit te voeren. Als ik die goed genoeg onder de knie heb, probeer ik eens een volledige run :)

Max Payne 3 zou ik nooit proberen :p
Daarvan heb ik het verhaal één keer uitgespeeld en dat was het voor mij. Leuke game, maar ik had niet veel behoefte meer om verder te spelen.

Re: Wat speel je op dit moment?

888
met0t0 wrote: Oh maar het is niet te moeilijk hoor ;)
Ik had de game gewoon jaren laten liggen omdat ik geen interesse had in time trials en speedruns. Nu de nieuwe game er bijna is, wou ik mij toch nog eens aan de eerste game wagen. Ik heb het verhaal nog eens uitgespeeld en had dan de smaak terug te pakken. 'k Heb dan relatief snel de trophies voor de time trials gehaald.

Nu moet ik nog 8 hoofdstukken speedrunnen. Die speedruns zijn niet zo heel erg moeilijk, maar vereisen wel een paar bewegingen die heel moeilijk uit te voeren zijn. Tijdens het doorlopen van het verhaal kunt ge altijd makkelijke routes volgen die er heel mooi uitzien, da's best lineair. Maar die routes zijn belachelijk traag. Dus ik ben nu in chapter 2 aan het oefenen om kortere routes uit te voeren. Als ik die goed genoeg onder de knie heb, probeer ik eens een volledige run :)

Max Payne 3 zou ik nooit proberen :p
Daarvan heb ik het verhaal één keer uitgespeeld en dat was het voor mij. Leuke game, maar ik had niet veel behoefte meer om verder te spelen.
:lol: Ik heb Max Payne 3 al een keer of 4 doorlopen!! Hehe... Succes met de speedruns. Hopelijk haal je de platinum, is een eerder zeldzame.
Image