Re: Wat speel je op dit moment?

1006
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:The Crew
Need for Speed Rivals
The Last of Us: Left Behind
Alien Isolation
Mad Max
slaap je daartussen ook nog ??
Tis afwisselend hé ;)
Ook nog: Devil May Cry 4 Special Edition
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

1009
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Tis afwisselend hé
Ook nog: Devil May Cry 4 Special Edition


welja, nu je toch bezig bent
Ik speel in principe nog meer maar dit zijn degenen waar ik vooruitgang boek op dit moment ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

1012
Gamefreak wrote:
Gamefreak wrote:morgen beginnen met Deadly Premonition, lijkt een vreemde eend in de bijt te zijn, ik ben curieus :smug:
en jawel hoor, vreemde game, en alvast tenenkrullend slechte graphics :silly:
Heb deze ook nog staan. Schijnt wel easy plat te zijn. Maar dus met de tenenkrullende graphics en blijkbaar ook héél wankele gameplay ben ik deze nog niet begonnen.

OT:

Nu begonnen aan F1 2016. Machtige game.
Bezig met Lego Movies the game op PS3, maar heeft dus eventjes moeten wijken nu voor F1. Maar deze wordt zeker nog geplatinumd.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1014
Headlander. Twee uur op gespeeld ofzo en ik vind het nu al een awesome indie-game. Ik lach me bij momenten echt een breuk. Het spel is echt bizar. Jij bent dus een hoofd, gewoon een hoofd. Je bent een hoofd in een ruimtehelm met een soort jetpack onder. Daarmee moet je naar robotlichamen vliegen waarmee je kan bewegen en ook deuren openen en vijanden aanvallen etc. Elk harnas of lichaam heeft een kleur met zijn eigen krachten. Echt een toffe game. Verwacht de review binnenkort maar op de blog. :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1016
Nog 3 of 4 trophies voor Assassin's creed Syndicate en ik ga aan might no 9 beginnen :) Dat zal waarschijnlijk wel dit weekend zijn dan.

Ik speel ook af en toe eens the amazing spiderman op ps vita. Daar zijn het ook nog maar enkele trophies, maar wel enorme grind trophies. Gelukkig dat ik het leuk vind om in New York rond te slingeren :p
Image
cron