Re: Wat speel je op dit moment?

93
Elexus wrote:Deze middag eens begonnen aan CounterSpy... Wat een leuke game! Had er echt niet veel van verwacht maar damn, speelt toch heel vlot!
wil je het dan nog es streamen dak et es deftig zien want ging nie echt goe op men gsm en is ook raar om stream te zien als je op bezoek bij vrienden bent :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

94
fsterchele23 wrote:
Elexus wrote:Deze middag eens begonnen aan CounterSpy... Wat een leuke game! Had er echt niet veel van verwacht maar damn, speelt toch heel vlot!
wil je het dan nog es streamen dak et es deftig zien want ging nie echt goe op men gsm en is ook raar om stream te zien als je op bezoek bij vrienden bent :p
Haha ja zal nog wel es streamen maar ge moet idd niet zitten kijken als ge bij volk zit eehj haha. XD
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

98
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Valiant Hearts. Plezant spel met goede graphics en interessante feiten over WOI. Lees alles net zoals de collectibles. Mooi :cool:
Prachtige game. Beste spel dat bij PS+ zat deze maand :)
Die ga ik als tussendoortje spelen op de ps4 na the walking dead season 1 :) Ik kijk er al naar uit :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

103
In afwachting van de nieuwe MGS op #PS4. Heb ik enkele PS+ games gedownload om me "creatief" bezig te houden op PS3.

Al ben ik me meer aan het ergeren met "Thief" en "Yakuza 4" :silly:
Dat zijn zo de momenten dat je skareplay mist op de PS3.
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!