Re: Wat speel je op dit moment?

1625
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:Ik ben maar eens aan Far Cry 4 begonnen terwijl de meesten nu al met 5 begonnen zijn :P
Same hier, maar dan wel met Primal :p
Oei juist, die was ik al vergeten, ik dacht dat ik maar 1 game achter zat :-"
In mei gak beginnen met 3 xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1627
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:In mei gak beginnen met 3 xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Idem waarschijnlijk! Als is dat dan niet wegens achterstand xD
En anders 2... die heb ik ooit overgeslagen om volledig uit te spelen. Heb wel mp ooit afgemaakt.
Das waar en 2 heb ik ook nog niet uitgespeeld maar zal zeker nooit platinum worden xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1629
fsterchele23 wrote:Das waar en 2 heb ik ook nog niet uitgespeeld maar zal zeker nooit platinum worden xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Mja, de online trophies van FC2 zijn ook compleet geschift... :silly:
Ik herinner me dat ik ooit een hele paasvakantie met een paar vrienden van in de voormiddag tot een kot in de nacht bezig ben geweest met weapon manuals. En dan was er nog 1 trophy om in een volle match (16 personen) te winnen. En dan mogen die dus alle 16 niet disconnecten voor het einde van de match etc...
Maar aangezien ik die online trophies allemaal heb, is de platinum wel mogelijk. Het is alleen een enorme lange grind en je moet goed opletten dat je voor een bepaald punt in de game, alle collectibles van die regio hebt verzameld, omdat je daarna niet meer terug kan. Gaat dan ongeveer over de helft van de map waar je niet meer naartoe kan :shhhh:

Stiekem is het plan om van FC2 platinum trophy 10.000 te maken, even afwachten of dat gaat lukken!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1632
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:niemand die met baardaap Kratos is begonnen ?? ik heb een excuus, ik heb de game nog niet gehaald !!
Oh jawel ma zo druk bezig me da dak geen tijd had om het Ier te zetten xd kzit ak aver opt einde

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Idem! Ik zit ongeveer in de helft denk ik. Als ik afga op de hidden trophies :)
Vrijdag had ik eerst nog verder gedaan met JC3 om daar nog wat af te ronden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1635
Toon8 wrote:Bezig met AC revelations remaster, ik zie wel niet veel verschil met de oude ps3 versie :|
Tip: pak de 'oude' Revelations er nog eens bij. Ik had Rogue de ene dag nog gespeeld op PS3 en ging met de HD versie aan de slag. Eerst dacht ik dat er niet superveel verschil in zat (alles 'iets' scherper etc.). Tot ik de PS3 versie nadien nog eens opstartte.... Daarmee werd het verschil gevoelsmatig ineens toch nog een stuk groter.
Image