Re: Wat speel je op dit moment?

129
Heb zeer veel plezier aan Driveclub momenteel (zit samen met iemand van op kantoor in club) en spel heeft me zeker te pakken. Volgende maand season pass kopen.

Verder speel ik nu ook Borderlands 2 nog eens door met handsome jack collection wat zeeeer wijs is.

Heb ook hardline gekocht vorige week maar direct refund gevraagd, vind er compleet niks aan.

also: first post hier :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

133
NTGSruler wrote:
Elexus wrote:Prince of Persia: The Sands of Time begonnen op PS3.

Weer een game erbij. Ik speel er ondertussen al een stuk of 5 door elkaar. :p
Lol. Dat probeer ik altijd te vermijden, kwestie van de controls niet door elkaar te slaan! :P
Awel, ik ga proberen om even vast te houden aan deze game want deze speelt toch wat anders dan ik gewoon ben. Wel een toffe game gelukkig. :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

134
Elexus wrote:
NTGSruler wrote:
Lol. Dat probeer ik altijd te vermijden, kwestie van de controls niet door elkaar te slaan! :P
Awel, ik ga proberen om even vast te houden aan deze game want deze speelt toch wat anders dan ik gewoon ben. Wel een toffe game gelukkig. :)
Succes ermee!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

135
ps4: the last of us remastered, ik vind dat het tot nu toe echt een uncharted sfeertje heeft, maar dan met zombies :p Maar ik zit nog niet ver in het verhaal, dus dat zal nog wel veranderen.
+ ik heb ook eens plants vs zombies garden warfare gespeeld. Ziet er oké uit :)

ps vita: little big planet marvel super hero edition, top top top. Vooral wanneer je online speelt met anderen. Ik merk geen verschil met een volwaardige ps3 versie van LBP.
Image
cron