Re: Guess the Game
1247jep, klopt ! nu wist ik ook eens één !NTGSruler wrote:Tearaway (unfolded?)?
1251Ik dacht eerst ook aan Tearaway, maar het zag er niet papier-achtig genoeg uit. Geen idee wat het dan wel is
1252wat ? niet Tearaway ?? krijg nou wat man...minermb wrote:Onjuist. Pech voor jouw gamefreakNTGSruler wrote:Tearaway (unfolded?)?
1253Aangezien het denk wel even kan duren voordat de game geraden wordt, geef ik een hint. De naam van het spel is iets wat op de afbeelding te zien is, met een paar letters erachter
1254Ik heb ff gegoogled naar indie city builder game maar ik kan niks vinden... :’(minermb wrote:Aangezien het denk wel even kan duren voordat de game geraden wordt, geef ik een hint. De naam van het spel is iets wat op de afbeelding te zien is, met een paar letters erachter
Ook niet als ik inca of maya er aan toe voeg.
Is het een city builder?
1256Het is soort van een city builder. Je krijgt telkens gebouwen om te plaatsen en het doel is om zoveel mogelijk punten te halen. Bepaalde gebouwen geven elkaar plus- of minpunten. Als je het doel niet kunt halen, dan heb je verloren. Je gaat van eiland naar eiland tot je verloren hebt, basically. Een leuke spelletje voor tussendoorFGras wrote:Ik heb ff gegoogled naar indie city builder game maar ik kan niks vinden... :’(minermb wrote:Aangezien het denk wel even kan duren voordat de game geraden wordt, geef ik een hint. De naam van het spel is iets wat op de afbeelding te zien is, met een paar letters erachter
Ook niet als ik inca of maya er aan toe voeg.
Is het een city builder?
1257Wat mij opvalt is dat er geen wegen of straten te zien zijn. Ook de molens met drie wieken vallen op. Verder nog geen idee.