Re: Beat that Backlog! (2020)
136Dat slap gelul hier houdt jullie in ieder geval van de straat en dat is nu net de bedoeling in deze tijden.
Wie zegt dat ik niet midden op straat zit en dit allemaal via mijn telefoon typeSora_Lizard wrote:Dat slap gelul hier houdt jullie in ieder geval van de straat en dat is nu net de bedoeling in deze tijden.
Het aantal platinums dat je de laatste tijd haaltMarty wrote:Wie zegt dat ik niet midden op straat zit en dit allemaal via mijn telefoon typeSora_Lizard wrote:Dat slap gelul hier houdt jullie in ieder geval van de straat en dat is nu net de bedoeling in deze tijden.
Is dat ook een gevolg van het virus?Marty wrote:Op straat, verlengsnoer en beamer gericht op het gebouw waar ik woon.
Het platinum virus? JazekerSora_Lizard wrote:Is dat ook een gevolg van het virus?Marty wrote:Op straat, verlengsnoer en beamer gericht op het gebouw waar ik woon.
Dat is niet mijn probleem Moeten ze maar draadloos stroom bedenkenKolm wrote:Let je er wel op dat niemand over het verlengsnoer kan struikelen?