Ja die had ik inderdaad ook liever gehad. Maar voor een lage prijs zag ik enkel een ps2 slim.zenmaster wrote: 15 Nov 2022 17:35 Mooi gamerke!
Ik kijk bijna dagelijks, maar wacht nog op een topper.
Wil ook nog terug een fat PS2.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2327Ik heb ook alle generaties. Voor €300 mag je mijn FAT PS2 hebben haha.
Ondertussen heb ik mijn PS5 nog steeds niet ontvangen. Zal wel aan die feestdagen liggen. Hopelijk morgen.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Ondertussen heb ik mijn PS5 nog steeds niet ontvangen. Zal wel aan die feestdagen liggen. Hopelijk morgen.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
2329Dit vond ik echt een zalig spel Nooit iets van metal gear gespeeld, maar vond de gameplay echt zoooo goed
2330Ik wou het hier nog vragen, wie deze gespeeld had, herinnerde mij dat iemand dat zei.Mr.Wolf wrote: 19 Nov 2022 13:17 Dit vond ik echt een zalig spel Nooit iets van metal gear gespeeld, maar vond de gameplay echt zoooo goed
Is het een moeilijke platinum?
Edit:
Volgens PSNProfiles 9/10… Meer dan MGS4. Wtf.
2331Die is inderdaad niet makkelijk en niet de zelfde gameplay als een metal gear solid
2332Ik heb er zelf ook ooit maar eens doorgespeeld toen ik nog niet voor de platina gingzenmaster wrote: 19 Nov 2022 13:52Ik wou het hier nog vragen, wie deze gespeeld had, herinnerde mij dat iemand dat zei.Mr.Wolf wrote: 19 Nov 2022 13:17 Dit vond ik echt een zalig spel Nooit iets van metal gear gespeeld, maar vond de gameplay echt zoooo goed
Edit:
2333Haha succes als ge die platinum ooit wilt halen, ik had al moeite met de game een eerste keer uitspelenzenmaster wrote: 19 Nov 2022 13:52 Ik wou het hier nog vragen, wie deze gespeeld had, herinnerde mij dat iemand dat zei.
Edit:
De controls zijn wat wennen maar uw timing moet echt perfect zitten, telkens opnieuw, fouten worden op de hogere moeilijkheidsgraden keihard afgestraft. Dus ja, ik kan wel geloven dat hij 9/10 krijgt
2335Nog eentje voor de Kojima / MGS collectie. De game zelf zegt me niet zo heel veel meer, vond The 2nd Runner beter. Maar heb eindelijk een exemplaar gevonden met de Japanse MGS2 demo die ik indertijd kapot gespeeld heb.
De demo was enkel de Tanker missie en je kreeg aan het einde een code die je kon ingeven op een website met een leaderboard van de snelste tijden. Nostalgie…
2337Denk het ni. Nog een leuk weetje: die lijst van namen zijn dan in de volledige game op alle dogtags gekomen, die je kon verzamelen.
2339Ik heb enkele games gekocht in de huidige sale van ps store waar een gratis PSVR2 upgrade van zal uitkomen.
Ik denk dat ze later de prijs wel wat hoger zullen houden.
Ik denk dat ze later de prijs wel wat hoger zullen houden.
2340@Gamerke
Zelfde aankopen hier om dezelfde reden.
Alleen Resi had ik al
Zelfde aankopen hier om dezelfde reden.
Alleen Resi had ik al