Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1007
RoyVdW wrote:Serieus voor €130 dat vind ik wel heel veel geld ze. Komt pas volgend jaar in maart uit staat op Bol? Wel vroeg erbij dan. Heb ook interesse maar dan in de normale versie met die gadgets ben je toch niks.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Deze keer valt de prijs nog relatief mee, als je het vergelijkt met andere CE's. Toch blijft het veel geld. En het zijn geen gadgets hè, het is een figure. En daar ben je heel wat mee.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1008
RoyVdW wrote:Serieus voor €130 dat vind ik wel heel veel geld ze. Komt pas volgend jaar in maart uit staat op Bol? Wel vroeg erbij dan. Heb ook interesse maar dan in de normale versie met die gadgets ben je toch niks.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dit valt wel mee. En inderdaad optijd erbij. Met betaling achteraf is dit meteen mooi een verjaardagscadeautje van mijzelf voor mijzelf :D
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1009
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Serieus voor €130 dat vind ik wel heel veel geld ze. Komt pas volgend jaar in maart uit staat op Bol? Wel vroeg erbij dan. Heb ook interesse maar dan in de normale versie met die gadgets ben je toch niks.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Deze keer valt de prijs nog relatief mee, als je het vergelijkt met andere CE's. Toch blijft het veel geld. En het zijn geen gadgets hè, het is een figure. En daar ben je heel wat mee.
Ik snap dat mensen figurines verzamelen (mij zegt het helemaal niets though)
Maar ik kan in de verste verte niet bedenken wat je ermee bent?

Het staat daar maar in je kast te staan.
Je doet er toch niets mee?
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1011
RoyVdW wrote:Serieus voor €130 dat vind ik wel heel veel geld ze. Komt pas volgend jaar in maart uit staat op Bol? Wel vroeg erbij dan. Heb ook interesse maar dan in de normale versie met die gadgets ben je toch niks.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Met een stel hyper carbon velgen ben je imo ook niks. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1012
Mai ik krijg hier veel commentaar op seg. Het staat er toch maar te staan he zo is dat met alles he. En Frans ik ben er veel mee jij natuurlijk niet als je niet fietst. Als je zo gaat beginnen kan je zeggen dat alles geld en tijdverspilling is en het leven geen nut heeft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1013
RoyVdW wrote:Mai ik krijg hier veel commentaar op seg. Het staat er toch maar te staan he zo is dat met alles he. En Frans ik ben er veel mee jij natuurlijk niet als je niet fietst. Als je zo gaat beginnen kan je zeggen dat alles geld en tijdverspilling is en het leven geen nut heeft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Precies! Daarom moet je er ook niets over zeggen als anderen het wel mooi en het geld waard vinden! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1015
zenmaster wrote:Versiering he. Speel jij al je retro games dan zoveel? :P Nee he. Ieder zijne meug zeker. Liever games en figures dan kroonkurken of kabouters voor in de hof.
De bedoeling is toch van ze allemaal eens te spelen. Ben allesinds al goed bezig. Hehe.
Begrijp me niet verkeerd he. Zoal ik zei ik snap wel dat mensen het verzamelen.
Maar of je er iets mee bent dat betwijfel ik.
Zo spaar ik ook alles van jupiler de laatste 15 jaar.
Ik heb heel veel. Maar ik heb er niets aan...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1016
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Mai ik krijg hier veel commentaar op seg. Het staat er toch maar te staan he zo is dat met alles he. En Frans ik ben er veel mee jij natuurlijk niet als je niet fietst. Als je zo gaat beginnen kan je zeggen dat alles geld en tijdverspilling is en het leven geen nut heeft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Precies! Daarom moet je er ook niets over zeggen als anderen het wel mooi en het geld waard vinden! ;)
Ik mag wel mijn mening geven. Ja ik vind het ook wel cool maar je bent er niks mee ik heb ook die Sackboy gekocht daar kan ik mijn DS4 mooi inzetten. Dus het heeft nog een iets van praktisch nut xp Iedereen koopt wat ie wil he als je er maar content van bent. Maar ik vind het gwn veel geld :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1017
Ach, laten we afronden met "ieder diertje zijn pleziertje" :)
Aan trophies heb je ook niets en toch zijn er die speciaal games kopen om trophies binnen te halen :lol:
Ook die diertjes mogen hun pleziertjes hebben natuurlijk. Als ik dan specifiek naar die figurines kijk, dan ben ik er ook niet voor te vinden. Voor mij is het te duur (heb andere uitgaven te doen :D) en in sé zou ik er ook niet echt plaats voor hebben. Maar hey, misschien verandert mijn visie daarop nog in de loop der jaren.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1018
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Mai ik krijg hier veel commentaar op seg. Het staat er toch maar te staan he zo is dat met alles he. En Frans ik ben er veel mee jij natuurlijk niet als je niet fietst. Als je zo gaat beginnen kan je zeggen dat alles geld en tijdverspilling is en het leven geen nut heeft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Precies! Daarom moet je er ook niets over zeggen als anderen het wel mooi en het geld waard vinden! ;)
Ik mag wel mijn mening geven. Ja ik vind het ook wel cool maar je bent er niks mee ik heb ook die Sackboy gekocht daar kan ik mijn DS4 mooi inzetten. Dus het heeft nog een iets van praktisch nut xp Iedereen koopt wat ie wil he als je er maar content van bent. Maar ik vind het gwn veel geld :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Zo mag ik ook mijn mening geven. "Ieder diertje zijn pleziertje", prima, maar zeg dan gewoon dat je het jouw ding niet is en niet 'dat je er toch niets mee bent'!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron