Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1021
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Sorry meneer *naam*. Wat zijn we vriendelijk vandaag. Groetjes uit Portugal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Beetje opletten met gebruik van achternamen op het publieke deel van het forum ;)
Ik weet het dat was opzettelijk om te benadrukken ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1023
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Sorry meneer *naam*. Wat zijn we vriendelijk vandaag. Groetjes uit Portugal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Beetje opletten met gebruik van achternamen op het publieke deel van het forum ;)
Ik weet het dat was opzettelijk om te benadrukken ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Je zou het zelf ook niet leuk vinden als mensen dat bij jou doen dus je had ook iets anders kunnen invullen waarmee je punt nog altijd duidelijk was.

Los daarvan denk ik dat het tijd is om de discussie af te sluiten want naar mijn gevoel heeft iedereen last van het fenomeen dat geschreven tekst niet altijd bij een ander overkomt zoals je dat zou willen. Terug on topic nu dus! ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1024
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Sorry meneer *naam*. Wat zijn we vriendelijk vandaag. Groetjes uit Portugal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Beetje opletten met gebruik van achternamen op het publieke deel van het forum ;)
inderdaad, je hebt geen idee wat schorriemorrie er in de virtuele wandelgangen ronddwaalt.... :idea:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1032
Ja inderdaad. Was niet daarom te doen, maar ik bespaar nu een hoop. Tomb Raider had ik al eerder kunnen kopen, maar wou cover art zonder Benelux of whatever edition. Meeste wat ik tot nu toe betaald heb voor een game (sinds maart) is 22 ofzo voor MGS5 omdat die nieuw was/is. De rest 10 of minder.

En ja, ook niet zoveel games, maar wel enkele grote:
Metal Gear Solid 5
Batman Arkham City
Batman Arkham Origins
Metal Gear Rising
Marvel vs Capcom 3
LittleBigPlanet 3
Tomb Raider
Rocksmith
Castlevania
Uncharted 1, 2 en 3

:?
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1035
Weet niemand dan dat die figurines 's avonds tot leven komen? :O Daarom koop ik ze! :lol:
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Sanity penguin wrote:@cap'n: ik voel een unboxing aankomen :p
Echt? Van een game van 2011? Zouden mensen daar nog geïnteresseerd in zijn?
Ik zou het zeker wel bekijken :)
Hmmm...dan toch misschien eens over nadenken.
zenmaster wrote:Ja inderdaad. Was niet daarom te doen, maar ik bespaar nu een hoop. Tomb Raider had ik al eerder kunnen kopen, maar wou cover art zonder Benelux of whatever edition.
Ah ik heb graag dat dit er op staat op de cover :P

Ondertussen...
Image
Image
Image
+artbook, maar dat wordt later geleverd bij Game Mania, dus daar moet ik nog achter gaan...

Besteld:
Image
(Jawel, naast mijn UCE van FFXV)
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron