Re: Wat speel je op dit moment?

1040
Uncharted 4.... Blijkbaar had ik er veel te veel van verwacht. Het spel weet me gewoonweg niet te pakken en ik vind het bijna gewoon niet leuk om 'm nog eens door te spelen (op Crushing). Nog prima genoeg om voor de platinum door te gaan, maar ik had verwacht er dusdanig in op te gaan dat ik 'm keer op keer zou kunnen spelen, net als deel 1-3. Apparantly not... Ik heb m eerder een 9 gegeven, geloof ik, maar ik stel m'n mening toch maar bij naar 7,5/8 op 10...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1043
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Xbox one : forza horizon 3, f1 2016 en recore
Ps4: fifa 16, ride 2, mafia 3 en rise of the tomb raider
PS Vita : spyro the dragon en amnesia memories

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
lekker druk Cois :idea:
Jup zoals altij in dees periode vant jaar

Batman epi 3 komt ook bijna uit diene gak er nog tussenfroemelen samen met epi 6-8 van minecraft
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1044
paveman wrote:Uncharted 4.... Blijkbaar had ik er veel te veel van verwacht. Het spel weet me gewoonweg niet te pakken en ik vind het bijna gewoon niet leuk om 'm nog eens door te spelen (op Crushing). Nog prima genoeg om voor de platinum door te gaan, maar ik had verwacht er dusdanig in op te gaan dat ik 'm keer op keer zou kunnen spelen, net als deel 1-3. Apparantly not... Ik heb m eerder een 9 gegeven, geloof ik, maar ik stel m'n mening toch maar bij naar 7,5/8 op 10...
Oei, ik moet er nog aan beginnen, dat belooft... :p

Laat maar weten als ge aan AC: Unity zou beginnen, dan kunnen we de multiplayer trophies samen doen ;)
cron