Re: PlayStation 5

1052
paveman wrote:Super dat je PS5 inmiddels binnen hebt ruler!! Eerste platinum ook al, zie ik :D

Ik herken de ergernissen van de rest wel inderdaad. Ik verwacht dat een hoop met toekomstige updates verholpen gaat worden, maar het blijft toch vreemd dat dit niet gelijk goed kan gaan blijkbaar....

Voor wat betreft profiel/tropies etc: als je in het hoofdmenu zit kun je met driehoekje gelijk naar de sectie rechtsboven gaan.

Niet gelijk alle geheimen verklappen :sad:

Bol.com heeft trouwens 3 ps5 games in de aanbieding (alleen vandaag)
Dirt 5 - €38,99
WRC9 - €27,99
Mortal Kombat 11 Ultimate Limited Edition - €39,99



Voor vanavond een kapsalon graag, zonder tomaat
Image

Re: PlayStation 5

1054
NTGSruler wrote:De PlayStation Direct store zou blijkbaar naar Europa komen. Een goede zaak, want hierdoor kun je je console rechtstreeks bij Sony bestellen. Hopelijk wordt het wat makkelijker dan om er ééntje te kunnen verkrijgen.
lastig met al die aasgieren die er meteen 20 opkopen om dan tegen woekerprijzen te verpatsen, schande is het !!

Re: PlayStation 5

1057
Ik geloof niet dat ik er al heb want je moet eerst online al wat spelen en dat vind ik met randoms niet leuk en vrienden kunnen het niet aan elkaar geven... Dus ja, ik verwacht niet dat ik er ooit ga krijgen :|
Image

PlayStation 5

1058
Kolm wrote:Ik geloof niet dat ik er al heb want je moet eerst online al wat spelen en dat vind ik met randoms niet leuk en vrienden kunnen het niet aan elkaar geven... Dus ja, ik verwacht niet dat ik er ooit ga krijgen :|
Nah, ik heb vroeger met GTAIV, GTAV, Burnout Paradise, Motorstorm en LBP vaak genoeg met vreemden gegamed.

De laatste voor mij was geloof ik Death Stranding waar het echt een onderdeel van de game is.

Maar vanuit mijn ervaring kijkt je eigenlijk nooit op iemand zijn profiel... xD Dus dan voelt dit een beetje als een zinloze functie.

Re: PlayStation 5

1059
Kolm wrote:Ik geloof niet dat ik er al heb want je moet eerst online al wat spelen en dat vind ik met randoms niet leuk en vrienden kunnen het niet aan elkaar geven... Dus ja, ik verwacht niet dat ik er ooit ga krijgen :|
Samen in een sessie gaan en dan ontvrienden, accolade geven en dan weer terug vrienden worden :lol:




nog meer oliebollen
Image

PlayStation 5

1060
Marty wrote:
Kolm wrote:Ik geloof niet dat ik er al heb want je moet eerst online al wat spelen en dat vind ik met randoms niet leuk en vrienden kunnen het niet aan elkaar geven... Dus ja, ik verwacht niet dat ik er ooit ga krijgen :|
Samen in een sessie gaan en dan ontvrienden, accolade geven en dan weer terug vrienden worden :lol:




nog meer oliebollen
Slim! De vraag is enkel nog wat je uiteindelijk aan de accolades hebt. :p

Ik kwam nog wat interessante tips & tricks tegen voor de PS5, bijvoorbeeld dat een long press op de PS knop je meteen naar het menu brengt en een long press op de mute knop het geluid uitzet! Super handig. :)

Hier nog meer:

Re: PlayStation 5

1064
Dat gevoel van 'het is een klik teveel om goed te zijn' heb ik met meerdere dingen op de PS5, daar heb ik al 'ns eerder een rant aan gericht :lol:

Ik heb nu wel in de balk die verschijnt met een korte tik, alles weggehaald wat ik niet nodig heb en dan is de afstand naar het icon voor het uitzetten toch al een paar kliks minder :q:
Image

Re: PlayStation 5

1065
Kolm wrote:Dat gevoel van 'het is een klik teveel om goed te zijn' heb ik met meerdere dingen op de PS5, daar heb ik al 'ns eerder een rant aan gericht :lol:

Ik heb nu wel in de balk die verschijnt met een korte tik, alles weggehaald wat ik niet nodig heb en dan is de afstand naar het icon voor het uitzetten toch al een paar kliks minder :q:
Of je duwt naar links en komt direct op het afsluiticoon ^^
Image