Re: Wat speel je op dit moment?

1051
dividedx11 wrote:The Order 1886, valt een beetje tegen maar zit nog niet ver
Ik vond da wel nog een leuke game. Prachtige game en fantastische setting. Victioriaans Londen vermengd met futuristische elementen, me like.
Alleen was hun budget niet zo goed verdeelt. Teveel aandacht voor de visuals en te weinig voor de gameplay.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1052
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:The Order 1886, valt een beetje tegen maar zit nog niet ver
Ik vond da wel nog een leuke game. Prachtige game en fantastische setting. Victioriaans Londen vermengd met futuristische elementen, me like.
Alleen was hun budget niet zo goed verdeelt. Teveel aandacht voor de visuals en te weinig voor de gameplay.
De gameplay was toch niet slecht? Game was gewoonweg te kort vergeleken met andere games in die genre.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1055
dividedx11 wrote:Zeg het, zit nog maar een half uurtje in de game en voorlopig was het voor mij iets te veel cutscenes. Misschien dat m'n gedacht over de game nog verandert.
Dat blijft helaas grotendeels zo. Het is bijna meer film dan game vond ik en bovendien ook erg kort. Maar toch vond ik hem wel de moeite waard :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1057
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb "bijna" alles op pauze gezet. (enkel Tomb Raider nog soms)
Enkel en alleen voor...
LEGACY OF KAIN: SOUL REAVER!
Image
vorig jaar uitgespeeld maar wel via een guide op youtube, ik liep telkens verloren :L:
In mijn tijd dat ik die eerste keer speelde was er geen youtube :D
Het is wat zoeken enzo ja. Maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed :)

Natuurlijk had je vroeger ipv guides kameraden waar je tips en trics met uitwisselde.
Eigenlijk wel leuk die mannier van toen.
Zo was Zelda op de nes en snes het meest besproken game op de koer :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1058
met0t0 wrote:Laat maar weten als ge aan AC: Unity zou beginnen, dan kunnen we de multiplayer trophies samen doen ;)
AC Unity staat inmiddels geïnstalleerd. Ik ben ondertussen op PS3 met Tales of Xilia 2 begonnen, dus zie niet wanneer jij op PS4 online bent. Geef dus maar aan wanneer we kunnen starten.
Moet ik eerst nog iets doorspelen, voordat we aan de co-op kunnen beginnen?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1060
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb "bijna" alles op pauze gezet. (enkel Tomb Raider nog soms)
Enkel en alleen voor...
LEGACY OF KAIN: SOUL REAVER!
Image
vorig jaar uitgespeeld maar wel via een guide op youtube, ik liep telkens verloren :L:
In mijn tijd dat ik die eerste keer speelde was er geen youtube :D
Het is wat zoeken enzo ja. Maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed :)

Natuurlijk had je vroeger ipv guides kameraden waar je tips en trics met uitwisselde.
Eigenlijk wel leuk die mannier van toen.
Zo was Zelda op de nes en snes het meest besproken game op de koer :D
nu heb ik echt een beeld van jou zoiets als dit:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1062
R&C en ik ben zo blij als een klein kind. Jammer dat echt alles in het NL is, maar het is een kinderspel geen probleem veranderd niks aan de gameplay. Zeer plezant en soms grappig. Mooie graphics en nostalgie die remake ik wil nog meer R&C in de toekomst ik blijf erbij dit zijn de beste games ooit ik ben ermee opgegroeid met de PS2 bijna 15 jaar geleden :love: :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1063
RoyVdW wrote:R&C en ik ben zo blij als een klein kind. Jammer dat echt alles in het NL is, maar het is een kinderspel geen probleem veranderd niks aan de gameplay. Zeer plezant en soms grappig. Mooie graphics en nostalgie die remake ik wil nog meer R&C in de toekomst ik blijf erbij dit zijn de beste games ooit ik ben ermee opgegroeid met de PS2 bijna 15 jaar geleden :love: :cool:
Kan je eigenlijk ps4 niet in het engels zetten dat het dan in het engels is. Bij xbone werkt het zo. Hatelijk als ze je de keuze niet geven eigenlijk.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1064
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:R&C en ik ben zo blij als een klein kind. Jammer dat echt alles in het NL is, maar het is een kinderspel geen probleem veranderd niks aan de gameplay. Zeer plezant en soms grappig. Mooie graphics en nostalgie die remake ik wil nog meer R&C in de toekomst ik blijf erbij dit zijn de beste games ooit ik ben ermee opgegroeid met de PS2 bijna 15 jaar geleden :love: :cool:
Kan je eigenlijk ps4 niet in het engels zetten dat het dan in het engels is. Bij xbone werkt het zo. Hatelijk als ze je de keuze niet geven eigenlijk.
Bij Resistance was dat wel zo toen op PS3 want ik het UK versie gekocht op eBay en was gwn NL talig, maar R&C heb ik altijd in het NL gespeeld sinds PS3. Bij R&C is dat nu niet echt een probleem, maar ik ga niet Uncharted in het NL spelen dan klopt die lip sync niet en slaagt het op niks. NL ondertitels en menu is voldoende. Waar moet je dat dan instellen bij systeemtaal bij instellingen wslk? Een in-game taaloptie is er niet dus zal eens testen.
Image
cron