Re: Wat speel je op dit moment?

1066
Tales of Xilia 2. Ik weet het niet... Het eerste deel speelde voor mijn gevoel een stuk lekkerder weg, al moest ik daar ook wel heel erg inkomen weet ik nog (al is dat ook wel een beetje RPG eigen). Misschien dat ik toch de rest van m'n backlog eerst maar weer wat voorrang ga geven...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1069
paveman wrote:
met0t0 wrote:Laat maar weten als ge aan AC: Unity zou beginnen, dan kunnen we de multiplayer trophies samen doen ;)
AC Unity staat inmiddels geïnstalleerd. Ik ben ondertussen op PS3 met Tales of Xilia 2 begonnen, dus zie niet wanneer jij op PS4 online bent. Geef dus maar aan wanneer we kunnen starten.
Moet ik eerst nog iets doorspelen, voordat we aan de co-op kunnen beginnen?
Ik dacht dat ge toch de eerste 4 hoofdstukken uitgespeeld moest hebben. 'k Ben het wel niet meer zo zeker. Ge moet eens in uw progress tracker kijken of ge al heists/co-op missies kunt selecteren ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

1072
met0t0 wrote:
paveman wrote:
met0t0 wrote:Laat maar weten als ge aan AC: Unity zou beginnen, dan kunnen we de multiplayer trophies samen doen ;)
AC Unity staat inmiddels geïnstalleerd. Ik ben ondertussen op PS3 met Tales of Xilia 2 begonnen, dus zie niet wanneer jij op PS4 online bent. Geef dus maar aan wanneer we kunnen starten.
Moet ik eerst nog iets doorspelen, voordat we aan de co-op kunnen beginnen?
Ik dacht dat ge toch de eerste 4 hoofdstukken uitgespeeld moest hebben. 'k Ben het wel niet meer zo zeker. Ge moet eens in uw progress tracker kijken of ge al heists/co-op missies kunt selecteren ;)
Nu nog niet idd. Ik weet niet wanneer jij tijd hebt, maar ik zou toch in ieder geval komend weekend wel zover moeten zijn, lijkt me.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1073
Weer begonnen met the talos principle. Toen ik het de vorige keer speelde was ik er op een gegeven moment mee gestopt. Aangezien ik toen ook weinig van het verhaal volgde, ben ik maar opnieuw begonnen. Ik ben echt blij dat ik het opnieuw begonnen ben.
[+] waarom ik blij ben
De game zet je echt aan het denken en probeert je de hele tijd te misleiden. Ik zit nu echt te twijfelen of ik de verboden toren in zal gaan of gewoon braaf de puzzels af zal maken. Ik wil de toren wel beklimmen, maar dan ben ik bang dat ik alle leuke puzzels mis. Wat zal ik doen... :think:
Image
cron