Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1104
dividedx11 wrote:How much?
De prijs was maandag gezakt naar 30€, ik volgde deze al een heel jaar (sinds release in augustus) en het was de 1e keer dat ik merkte dat hij geen 60€ meer was. Heb nog nooit geweten dat een spel zo lang dezelfde dure prijs blijft hebben.
Had trouwens ook nog 5€ korting bij bol dus totaal 25€.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1105
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:How much?
De prijs was maandag gezakt naar 30€, ik volgde deze al een heel jaar (sinds release in augustus) en het was de 1e keer dat ik merkte dat hij geen 60€ meer was. Heb nog nooit geweten dat een spel zo lang dezelfde dure prijs blijft hebben.
Had trouwens ook nog 5€ korting bij bol dus totaal 25€.
Een maand of twee na release had ik die gekocht voor €25 derdehands via Kapaza. Verkocht voor €20 een maandje later.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1106
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:How much?
De prijs was maandag gezakt naar 30€, ik volgde deze al een heel jaar (sinds release in augustus) en het was de 1e keer dat ik merkte dat hij geen 60€ meer was. Heb nog nooit geweten dat een spel zo lang dezelfde dure prijs blijft hebben.
Had trouwens ook nog 5€ korting bij bol dus totaal 25€.
Een maand of twee na release had ik die gekocht voor €25 derdehands via Kapaza. Verkocht voor €20 een maandje later.
Jij maak er dan ook een sport van he

Er kom nog een tijd dat deze gewoon 20 kost, dan koop ik em.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1109
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Dat is de bedoeling he goeie deals doen ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Daar ben ik het mee eens :D Wij doen echt exact hetzelfde.
Idd ik snap niet wrm mensen zolang wachten terwijl internet er vol van staat Kapaza, eBay, Marktplaat, Tweedehands etc of USED bij Game Mania.
Image
cron