Re: Wat speel je op dit moment?

1171
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:Tomb raider aan het afronden. Bijna alles verzameld (veel!) en dan nog wat score attacks doen.
Ik was er tijdje terug ook mee bezig maar aangezien de trophy Woman of the People glitchte bij mij heb ik de game maar weer aan de kant gelegd. Had geen zin om nogmaals door de game heen te gaan. (ik heb wel de "no stone unturned" trophy)

Ben op moment zelf bezig met World of Final Fantasy
Ik vreesde er ook wat voor gezien het een savegame was van day one, dus voor de patch. Maar heb blijkbaar meer geluk gehad :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1172
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:Tomb raider aan het afronden. Bijna alles verzameld (veel!) en dan nog wat score attacks doen.
Ik was er tijdje terug ook mee bezig maar aangezien de trophy Woman of the People glitchte bij mij heb ik de game maar weer aan de kant gelegd. Had geen zin om nogmaals door de game heen te gaan. (ik heb wel de "no stone unturned" trophy)

Ben op moment zelf bezig met World of Final Fantasy
Ik vreesde er ook wat voor gezien het een savegame was van day one, dus voor de patch. Maar heb blijkbaar meer geluk gehad :)
Ik had gehoopt dat ze met hun patch de trophy achter af nog konden unlocken, zoals andere games dat wel al eens hebben gedaan. Maar nee. Je moet de game dan nog een keer spelen en dan is het nog niet gegarandeerd dat de trophy unlocked. :|
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1174
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:Tomb raider aan het afronden. Bijna alles verzameld (veel!) en dan nog wat score attacks doen.
Ik was er tijdje terug ook mee bezig maar aangezien de trophy Woman of the People glitchte bij mij heb ik de game maar weer aan de kant gelegd. Had geen zin om nogmaals door de game heen te gaan. (ik heb wel de "no stone unturned" trophy)

Ben op moment zelf bezig met World of Final Fantasy
Ik vreesde er ook wat voor gezien het een savegame was van day one, dus voor de patch. Maar heb blijkbaar meer geluk gehad :)
Ik had gehoopt dat ze met hun patch de trophy achter af nog konden unlocken, zoals andere games dat wel al eens hebben gedaan. Maar nee. Je moet de game dan nog een keer spelen en dan is het nog niet gegarandeerd dat de trophy unlocked. :|
Hmm, en het verzamelen van alles is niet bepaald iets dat je even op een uurtje doet :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1175
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:Tomb raider aan het afronden. Bijna alles verzameld (veel!) en dan nog wat score attacks doen.
Ik was er tijdje terug ook mee bezig maar aangezien de trophy Woman of the People glitchte bij mij heb ik de game maar weer aan de kant gelegd. Had geen zin om nogmaals door de game heen te gaan. (ik heb wel de "no stone unturned" trophy)

Ben op moment zelf bezig met World of Final Fantasy
Ik vreesde er ook wat voor gezien het een savegame was van day one, dus voor de patch. Maar heb blijkbaar meer geluk gehad :)
Ik had gehoopt dat ze met hun patch de trophy achter af nog konden unlocken, zoals andere games dat wel al eens hebben gedaan. Maar nee. Je moet de game dan nog een keer spelen en dan is het nog niet gegarandeerd dat de trophy unlocked. :|
Hmm, en het verzamelen van alles is niet bepaald iets dat je even op een uurtje doet :)
Hoef alleen Woman of the People trophy, dat zijn dus alleen die 9 sidequests (incl alle tombes) Maar dat betekend dat ik wel weer door de hele game heen moet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1176
daviduvel wrote:Na 1,5 jaar terug begonnen met Saints Row IV. Ik heb me voorgenomen om het eerst uit te spelen/platinum te behalen voor ik aan iets anders begin. Om te vermijden dat het weer 1,5 jaar in mijn kast verdwijnt :P
Veel plezier! Het blijft een hilarisch leuke game...!

@Marty: ik heb net zoiets met Watch Dogs. 20 sidequest of zo die ik al gehaald heb (en met een extra missie doen ook niet te halen valt). Geen zin en een te grote backlog om alles opnieuw te spelen.
En ook met Mass Effect 3: later de DLC gekocht, maar blijkt dat ik nergens meer een (plus) savegame heb te staan... Betekent dus ook de volledige game opnieuw spelen. Al zijn er best grotere straffen dan ME3 opnieuw spelen... ;) Misschien dat ik dat ooit nog als opwarmer voor Andromeda ga doen... :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1184
Elexus wrote:De knoop is doorgehakt en ik ben begonnen aan Watch Dogs 2. ;)
Good choice. Ga wa meer afwisseling geven dan primal denk ik aangezien dat toch ook dieren temmen en me speren enzo vechten is :-P totaal andere game maar met Watch dogs toch een nog meer andere game xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1185
Resident Evil 7. Niet te doen dat spel. Eigenlijk ben ik geen fan van horror games. Resident Evil kreeg uitzonderlijk goede scores dus ik dacht van die eens uit te testen. Ze gaan inderdaad terug naar de roots amai. Het is niet meer gewoon schieten op alles wat beweegt zoals in RE5 en RE6. Ik verschiet me elke keer een ongeluk als er plots een beest voor mijn neus staat. Het spel is ook ontzettend moeilijk. Er is zeer weinig ammo verspreid over de verschillende levels, waardoor ik vaak sterf tegen de enemies, gewoonweg omdat ik geen ammo meer heb...
Image