Re: PlayStation 4

121
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.
DS4 kan ook draadloos op PS3 gebruikt worden en de option en share button werken als start en select ;)
Hoe dan?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Heb het alleszinds al gekund, maar geen idee hoe. Verbinden met kabel of zo en dan in de settings controller toevoegen, maar google het anders eens.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

122
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.
DS4 kan ook draadloos op PS3 gebruikt worden en de option en share button werken als start en select ;)
Hoe dan?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Heb het alleszinds al gekund, maar geen idee hoe. Verbinden met kabel of zo en dan in de settings controller toevoegen, maar google het anders eens.
http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... with-a-ps3
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

124
dividedx11 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.
DS4 kan ook draadloos op PS3 gebruikt worden en de option en share button werken als start en select ;)
Zeker dat dan in alle games werkt? Bij Borderlands bvb niet dacht ik.

Re: PlayStation 4

126
Sources: Sony Is Working On A ‘PlayStation 4.5’
http://kotaku.com/sources-sony-is-worki ... 1765723053
__________

Iemand die hiervan al had gehoord? Sterkere grafische kracht en ondersteuning voor games die op 4K-resolutie draaien. Het blijven natuurlijk geruchten, maar dit zou mijns inziens echt niet handig zijn voor alle mensen die al een PS4 hebben en geen zin hebben om een (half) nieuwe console te kopen voor wat extra kracht. We zullen wel zien.

Re: PlayStation 4

127
met0t0 wrote:Sources: Sony Is Working On A ‘PlayStation 4.5’
http://kotaku.com/sources-sony-is-worki ... 1765723053
__________

Iemand die hiervan al had gehoord? Sterkere grafische kracht en ondersteuning voor games die op 4K-resolutie draaien. Het blijven natuurlijk geruchten, maar dit zou mijns inziens echt niet handig zijn voor alle mensen die al een PS4 hebben en geen zin hebben om een (half) nieuwe console te kopen voor wat extra kracht. We zullen wel zien.
Interessant artikel.
Op het ogenblik denk ik niet dat veel mensen al beschikken over een 4K tv. Persoonlijk heb ik ook nog geen behoefte om mijn full HD tv's te gaan vervangen na 2 jaar. Ook de VR zal nog niet meteen voor eenieder zijn weggelegd.

Een probleem zou wel kunnen worden dat de games niet meer optimaal draaien op een gewone PS4.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

128
Sora_Lizard wrote:
met0t0 wrote:Sources: Sony Is Working On A ‘PlayStation 4.5’
http://kotaku.com/sources-sony-is-worki ... 1765723053
__________

Iemand die hiervan al had gehoord? Sterkere grafische kracht en ondersteuning voor games die op 4K-resolutie draaien. Het blijven natuurlijk geruchten, maar dit zou mijns inziens echt niet handig zijn voor alle mensen die al een PS4 hebben en geen zin hebben om een (half) nieuwe console te kopen voor wat extra kracht. We zullen wel zien.
Interessant artikel.
Op het ogenblik denk ik niet dat veel mensen al beschikken over een 4K tv. Persoonlijk heb ik ook nog geen behoefte om mijn full HD tv's te gaan vervangen na 2 jaar. Ook de VR zal nog niet meteen voor eenieder zijn weggelegd.

Een probleem zou wel kunnen worden dat de games niet meer optimaal draaien op een gewone PS4.
Dat laatste vrees ik dus ook.
Image

Re: PlayStation 4

130
Elexus wrote:Pff, een 4.5 console heb ik niet echt zin in... Ik wacht wel op de 5 gewoon. Ook niet echt goede praktijken van Sony imo om zo snel een 'betere' console te lanceren. :/
Moest het nu in de vorm van een upgrade komen zou ik er geen probleem mee hebben. En daarbij, het zijn nog maar geruchten.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

131
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:Pff, een 4.5 console heb ik niet echt zin in... Ik wacht wel op de 5 gewoon. Ook niet echt goede praktijken van Sony imo om zo snel een 'betere' console te lanceren. :/
Moest het nu in de vorm van een upgrade komen zou ik er geen probleem mee hebben. En daarbij, het zijn nog maar geruchten.
Gohja, 400 euro voor een launchconsole betalen en derna, na met moeite 2 jaar, al een nieuwe? Toch niet echt lovenswaardig lijkt me. Voor de mensen die nog geen ps4 hebben, super, maar voor de day one buyers wel een beetje zuur. Zolang er voor de consoles van de '1ste generatie' geen verschil is, no problem natuurlijk. Maar ik las dat de nieuwe ps4's algemeen beter gingen zijn en dat stoort wel wat. Nuja, zolang ik m'n games kan spelen, blijf ik content natuurlijk. :)
Image

Re: PlayStation 4

134
Toon8 wrote:Zolang ze nog games blijven maken voor de huidige versie maakt het voor mij niets uit.
En zolang ze nog goed zullen werken ook, dat het geen flauwe afkooksels gaan worden die technisch niet helemaal in orde zijn.

Re: PlayStation 4

135
Belachelijk. De PS4 is net uit bij wijze van spreken. Ze kunnen beter een stevige update voorzien. Die 4K markt is nog te beperkt. Volgens mij kunnen ze beter wachten om dit in de PS5 te steken. Dus deze versie zou dan ook een PS4 Slim kunnen worden zoals bij de vorige generaties het geval was? Ik ga deze PS4 'en een half' niet kopen. Benieuwd of deze speculaties waarheid zijn, maar ik zou het toch een misstap vinden van Sony als ze de huidige versie meer links laten liggen om zo een mes in onze rug te steken. Voor mensen die nog geen PS4 hebben is dit mooi, maar als het louter om een grafische update gaat is dit voor de rest geen meerwaarde en wat gaan ze doen voor retail games twee apparte versies uitbrengen voor 1080p en 4K of gaan ze het volledig, digitaliseren?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron