Re: Wat speel je op dit moment?

1261
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Liefste Ebrietas, Daughter Of The Cosmos,

IK HAAT U!!!!!

Met vriendelijke groeten,
Mr.Wolf
Maak niet de fout van te denken dat ge een boss aan moet kunnen, gewoon omdat ge ze op dat moment kunt bereiken. De game is niet echt lineair.
I know... Maar ik geraak tot het punt waarbij ze nog maar 1/4 van haar leven heeft en dan maakt ze mij kapot
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1262
Mr.Wolf wrote:Liefste Ebrietas, Daughter Of The Cosmos,

IK HAAT U!!!!!

Met vriendelijke groeten,
Mr.Wolf
zo kan ik een lang lijstje maken met virtuele gozers die ik vervloek maar wel allemaal op de knieën heb gekregen, de een al erger dan de ander... ja eindbaas in Giana Sisters Remasterd, ik kijk naar jou ja....

Re: Wat speel je op dit moment?

1263
Ik was bijna van plan om hier vol lof te schrijven over Grow Home en Grow Up, maar ik ben zonet mijn savefile kwijtgeraakt bij die tweede omdat de game bleef hangen... 149/150 crystals en ik was net van plan om later eens te zoeken voor die laatste en te gaan slapen :q:

Het zijn wel leuke games maar dit is toch altijd iets dat mijn dag volledig verpest.

Re: Wat speel je op dit moment?

1265
NTGSruler wrote:CoD Black Ops Declassified. Ik ben wel een CoD fan en dit zal dan wel als fanboyisme overkomen. Maar deze game is destijds onterecht afgemaakt. Heb nu alle sterren behaald in Time Trails. Een mode waarin je zo snel mogelijk vooropgesteld parcours doorloopt. Je blijft echt proberen totdat je die deeltijd behaald. Dan is er hostiles, een survival mode. Ook heel tof om verder te geraken dan je vorige speelbeurt. De MP heb ik mij ook in vergist. Er is altijd volk in de lobbies en het speelt als een volwaardige CoD zoals op console. Al meermaals getwijfeld om deze aan te schaffen maar de sale heeft mij nu overtuigd. Denk dat deze kwa FPS net onder Killzone Mercenary staat op PS Vita.
Dit heeft mij overtuigd om het ook te kopen :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1267
daviduvel wrote:
NTGSruler wrote:CoD Black Ops Declassified. Ik ben wel een CoD fan en dit zal dan wel als fanboyisme overkomen. Maar deze game is destijds onterecht afgemaakt. Heb nu alle sterren behaald in Time Trails. Een mode waarin je zo snel mogelijk vooropgesteld parcours doorloopt. Je blijft echt proberen totdat je die deeltijd behaald. Dan is er hostiles, een survival mode. Ook heel tof om verder te geraken dan je vorige speelbeurt. De MP heb ik mij ook in vergist. Er is altijd volk in de lobbies en het speelt als een volwaardige CoD zoals op console. Al meermaals getwijfeld om deze aan te schaffen maar de sale heeft mij nu overtuigd. Denk dat deze kwa FPS net onder Killzone Mercenary staat op PS Vita.
Dit heeft mij overtuigd om het ook te kopen :cool:
Ik twijfel nog :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1270
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Nu bezig met Watch_Dogs 2. Tot nu toe is ie erg leuk.
Dat doet er mij aan denken dat ik nog eens moet kijken of er nieuwe DLC uit is, want heb de season pass :p
Vorige week is de derde DLC uitgekomen. In totaal nu dus 3 DLC's met trophies, maar de laatste 2 hebben telkens maar 1 zilveren trophy.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1271
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Nu bezig met Watch_Dogs 2. Tot nu toe is ie erg leuk.
Dat doet er mij aan denken dat ik nog eens moet kijken of er nieuwe DLC uit is, want heb de season pass :p
Vorige week is de derde DLC uitgekomen. In totaal nu dus 3 DLC's met trophies, maar de laatste 2 hebben telkens maar 1 zilveren trophy.
Ik zag het daarnet. Ik moet enkel de laatste nog spelen van vorige week. Ben benieuwd, want ik was de game totaal nog niet beu.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1272
Little Nightmares

Ik zit nog maar een uur ver, maar graphics, designs, geluid en atmosfeer in het algemeen zijn fantastisch. De gameplay lijkt mij voorlopig wel nog te simpel en lineair, of het zou moeten zijn dat ik al vanalles gemist heb. Zeker iets interessants voor fans van Inside.

Re: Wat speel je op dit moment?

1273
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Ik zit nog maar een uur ver, maar graphics, designs, geluid en atmosfeer in het algemeen zijn fantastisch. De gameplay lijkt mij voorlopig wel nog te simpel en lineair, of het zou moeten zijn dat ik al vanalles gemist heb. Zeker iets interessants voor fans van Inside.
Thx heb opgezocht op de store en ziet er best goed uit, maar nog wel duur €20 ik wacht op een sale of PS+ aanbieding ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1275
Mr.Wolf wrote:Ik heb bloodborne bijna op zijn knieën gekregen. Nog 3 bosses in het hoofdverhaal te doen
Ik kwam niet eens verder dan het begin. ;(

Ik heb de prey demo gespeeld. Van wat ik ervan gezien heb, lijkt het me echt een leuke game. Ik zat constant voorwerpen te slaan om te kijken of het geen mimics waren. Vaak was mijn vermoeden juist, maar dan schrok ik toch :silly:
Image