Re: Wat speel je op dit moment?

1321
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:WRC 5 - World Rally Championship op PS3 als tussendoortje. Wel ja, ik ben snel voor de online trophies aan 't gaan nu er nog volk speelt doordat hij bij PS+ zat, daarna doe ik de rest wel.
Ik ben vandaag ook begonnen met die game!! Online trophies al binnen want er zijn erg weinig online spelers..
Dan heb je geluk gehad... na een uur proberen had ik 1 race kunnen rijden. Maar de andere verliet de game zodra hij startte... Ik win, maar dus geen win trophy. En daarna vond ik makkelijk games, maar zodra ik erin kwam, verlieten de andere de lobby of bleven ze gewoon wachten met ready tot ik eruit was... Als ik zelf een lobby opzette, dan kwamen er vaak mensen in, maar direct er weer uit... Uiteindelijk heb ik het gewoon met tweede account en ps3 gedaan, ik had geen zin meer in al dat gezeik om nog maar een race te kunnen starten, laat staan winnen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1322
Kolm wrote: Dan heb je geluk gehad... na een uur proberen had ik 1 race kunnen rijden. Maar de andere verliet de game zodra hij startte... Ik win, maar dus geen win trophy. En daarna vond ik makkelijk games, maar zodra ik erin kwam, verlieten de andere de lobby of bleven ze gewoon wachten met ready tot ik eruit was... Als ik zelf een lobby opzette, dan kwamen er vaak mensen in, maar direct er weer uit... Uiteindelijk heb ik het gewoon met tweede account en ps3 gedaan, ik had geen zin meer in al dat gezeik om nog maar een race te kunnen starten, laat staan winnen.
Had het ook vrij snel door dat het zo lang ging duren. Gelukkig speelde er nog iemand in mijn friendslist de game.. Dus was snel geklonken die trophies :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1326
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:The order 1886. Wat een prachtige game, zeker voor zijn "leeftijd" :D
Vond ik ook. Ik heb mensen die het slecht vonden nooit echt begrepen. Je moet natuurlijk wel van veel cutscenes houden, ookal valt dat beter mee dan ik dacht.
Dit was de kritiek voor zover ik mij herinner:
- maar een stuk of 5 confrontaties met weerwolven e.d., totaal niet wat ge zou verwachten van de trailer, een paar ervan waren dan zelfs nog gecopypaste
- flauw verhaal en personages
- saaie gameplay

Re: Wat speel je op dit moment?

1327
Ik vond The Order ook geweldig. Je moet enkel een beetje open minded zijn wat betreft de beperkte gameplay. Ik denk dat een ander groot kritiekpunt de erg korte duur van de game was. Het is natuurlijk veel om 60 euro te betalen voor een spel dat je na ongeveer 4u hebt uitgespeeld en de platinum maar 1 dag duurt. Die kritiek begrijp ik nog enigszins. Maar nu vind je de game aan erg goedkope prijzen en is hij het spelen helemaal waard. :)

On topic:

Ik speel momenteel Dangan Ronpa 2 op de Vita, Horizon Zero Dawn op de PS4 en wat random games op de PC. :)

Aaaaaah, het doet goed om eens helemaal in gamemodus te zijn. :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1329
Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest

De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.

Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.

Re: Wat speel je op dit moment?

1330
NTGSruler wrote:Had het ook vrij snel door dat het zo lang ging duren. Gelukkig speelde er nog iemand in mijn friendslist de game.. Dus was snel geklonken die trophies :q:
Ik vond zo iemand helaas niet :D Had wel met0t0 aangesproken maar hij ging toen naar graspop en kon een tijdje niet. Toen bedacht ik me... die game is digitaal... ik kan hem gewoon op tweede ps3 downloaden en dan met tweede account spelen :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1331
Tjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest

De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.

Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koop :)

Re: Wat speel je op dit moment?

1332
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest

De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.

Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koop :)
Hebt ge anders geen pc die deftig games zou kunnen draaien? Daar heb ik hem alleszins op gespeeld, met een PS4 controller.
De Definitive Edition staat momenteel op Steam aan 50% korting voor €9.99.

Re: Wat speel je op dit moment?

1335
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Had het ook vrij snel door dat het zo lang ging duren. Gelukkig speelde er nog iemand in mijn friendslist de game.. Dus was snel geklonken die trophies :q:
Ik vond zo iemand helaas niet :D Had wel met0t0 aangesproken maar hij ging toen naar graspop en kon een tijdje niet. Toen bedacht ik me... die game is digitaal... ik kan hem gewoon op tweede ps3 downloaden en dan met tweede account spelen :L:
Das ook een goede manier!! :D

Dus nog steeds WRC 5 aan spelen..
Image