Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1340
Colossus wrote:Mag het alvast? Want vanaf morgen heb ik geen tijd meer:
Image
Al 200 uur op staan, maar met verbeterde graphics, en het is gewoon de beste RPG game dat ik ooit heb gespeeld, en dan nu met MODS, is voor mij reden genoeg.

Ik ben er aan toe om terug te keren en opnieuw alles te ontdekken.
Ik ga deze ook zeker nog eens kopen. Ik heb zelfs 350 uur in skyrim gestoken :p Om maar te zwijgen van oblivion.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1342
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Murdered Sould Suspect in november gratis op Xbone :D

Ik zeg het maar. Mss dat ie ook bij PS+ komt...
Ik dacht net hetzelfde als u :p Ik denk dat de kans groot is dat we die ooit krijgen. Maar voor die 5 euro maakt dat niet uit dat 'de kans' bestaat. Dan koop ik het gewoon :D
laat weten wat je van de game vindt :idea:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1345
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
Image
je hebt dus mijn advies gevolgd ! seg, in deze game is het GEEN bug als je door muren loopt hé :idea:
Je goed Gamefreak geeft goed advies door hem had ik ook Het Leven is Vreemd gekocht denk ik te herinneren geen milliseconde spijt gehad. Aangezien ik dubbele plat heb kan ik bevestigen dat Vermoord een degelijke game is enkel wat kort en repetitief maar leuke mysterie ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1346
Colossus wrote:
Captain Witwicky wrote:+ extra personage + extra item
Image
Het blijft me verbazen dat DBZ games die allemaal zo erg op elkaar lijken en amper vernieuwing tonen elke keer zo goed blijf verkopen! Gouden formule :cool: veel plezier Cap!
Per grote naam is er vernieuwing zeg maar, per budokai reeks, per tenkaichi reeks, per xenoverse reeks.
Ik blijf het kopen omdat het mijn favoriete manga/anime is en de games uiteindelijk wel van degelijke kwaliteit zijn. Dus langs mijn kant is er nog geen enkele miskoop gebeurt, wat het allemaal makkelijker maakt om de games te blijven spelen. Mocht ik plaats hebben voor mijn PS2, dan speelde ik nog steeds af en toe budokai 3 - 1vs1. Zo heeft iedereen denk ik wel iets dat hij haast blindelings zou kunnen blijven kopen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2