Re: Wat speel je op dit moment?

138
Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste. :O
Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

140
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste. :O
Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.
Niet op voorhand opgeven é! ;)
Hehe maar hij is wel aarsmoeilijk..,
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

141
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste. :O
Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.
Niet op voorhand opgeven é! ;)
Hehe maar hij is wel aarsmoeilijk..,
Vooral die hardmode :o
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

145
Ben gisteren begonnen met Far Cry 4 en ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt. De game ziet er geweldig uit en speelt ook mooi door. Wel lijkt de game verdomd veel op Far Cry 3 qua gameplay en hoe je te werk moet gaan. Ubisoft heeft blijkbaar een verslaving aan het vrijspelen van gebieden via torens.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

148
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies...
Ik vond de game juist erg makkelijk om in te komen. Ik had m binnen een paar dagen uit.
Voorlopig vind ik het maar een allegaartje van missies aan elkaar geregen. "Consume" die persoon en ga door naar dat punt. Om telefoon te krijgen en een ander persoon te moeten verteren. Het op gebouwen lopen om vervolgens verder te vliegen naar het volgende gebouw is wel redelijk in orde, ook de combos en de verschillende soorten Powers zijn ok.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

149
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies...
Ik vond de game juist erg makkelijk om in te komen. Ik had m binnen een paar dagen uit.
Voorlopig vind ik het maar een allegaartje van missies aan elkaar geregen. "Consume" die persoon en ga door naar dat punt. Om telefoon te krijgen en een ander persoon te moeten verteren. Het op gebouwen lopen om vervolgens verder te vliegen naar het volgende gebouw is wel redelijk in orde, ook de combos en de verschillende soorten Powers zijn ok.
Als je ook de zijmissies speelt is het meer dan alleen consume missies. Daarnaast is het "consumen" wel een van de hoofdfeatures van de reeks, dus logisch dat dat vaak terug komt. Het is niet de meeste diverse game, maar ik heb wel erger meegemaakt(zoals Assassin's Creed 1).

Re: Wat speel je op dit moment?

150
Ps4: the last of us remastered. Ik vond de eerste 2 uur niet zo boeiend (behalve de eerste 10 minuten, die waren echt super, nog nooit een game gehad met zo een start) en ik had er niet zo veel zin meer in. Nu heb ik nog wat verder kunnen spelen vandaag en het begint al veel leuker te worden :D
Image