Re: Wat speel je op dit moment?

1366
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Iemand een bevinding over Grim Fandango Remastered? Staat nu in sale en twijfel. :)
Ik had hem destijds geprobeerd toen ik hem met ps+ kreeg, maar ik kon er niet van genieten. Het character was veels te sloom om van het spel te genieten :silly:
Had ik ook wel toen, heb het maar een uur ofzo volgehouden
Thx dan laat ik deze voor wat het is. Heb nog genoeg te doen :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1367
RoyVdW wrote:
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Iemand een bevinding over Grim Fandango Remastered? Staat nu in sale en twijfel. :)
Ik had hem destijds geprobeerd toen ik hem met ps+ kreeg, maar ik kon er niet van genieten. Het character was veels te sloom om van het spel te genieten :silly:
Had ik ook wel toen, heb het maar een uur ofzo volgehouden
Thx dan laat ik deze voor wat het is. Heb nog genoeg te doen :)
Ik vond Grim Fandango remastered wel een leuke game. Het is een point and click game van de zelfde makers van days or the tentacle en Full Throttle Remastered. Als je die games goed vond zal je deze ook wel goed vinden. Ik vond het slome character niet echt storend.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1368
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:begonnen met Jak II, de sfeer is alleszins een stuk donkerder dan de eerste, doet mij wat denken aan Prince of Persia...
Deze game heeft ook een veel hogere moeilijkheidsgraad. Zeker als je gaat voor plat en alle orbs wilt door die challenges. Er bestaat echter wel een truc voor.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
de trophies laat ik aan me voorbij gaan beste Roy, maar dat het moeilijker gaat zijn vind ik niet onlogisch, de eerste vond ik namelijk erg gemakkelijk, zeker vergeleken met Ratchet and Clank !

Re: Wat speel je op dit moment?

1369
FIFA 10. Tweede poging om nog de resterende trophies te behalen ( platinum niet meer mogelijk) en mijn completion wat omhoog te helpen. Oh boy dit is een grindy trophylijst. En ik lag voor een derde keer de around the world trophy proberen. Wedstrijd spelen met een pmoeg uit elke league. Ik vermoed dat het profwedstrijden moeten zijn... :L: Daarna kan ik nog minstens 500 wedstrijden spelen met mijn eigen profvoetballer. Dan komt die trophy van 50u op de grasmat te staan (niet gewoon game hebben opstaan) ook vanzelf :lol: Verder is dit echt wel chill om te spelen eigenlijk. Leuk om met spelers te spelen die ondertussen gestopt zijn!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1370
Nog steeds de daily/weekly challenges van Rayman Legends. Nog 1,5-2 weken en dan zou het eindelijk afgelopen moeten zijn!

Daarnaast bezig met Evolve, maar de laatste paar trophies die nog resten zijn enorme grinds. Alle hunters (12) en monsters (3) moeten volledig geüpgraded worden door ze te 'masteren'. Komt er op neer om elke ability naar 3 sterren te krijgen en de 2 ster masteries unlocken pas als je alle abilities voor die character op 1 ster hebt en 3 ster pas als je alle 2 ster hebt. Op dit moment 1 monster en 1 hunter maxed. Voor enkel de 3 ster mastery van een hunter ben ik ongeveer een hele middag bezig geweest... :nerd:
Ik denk dat ik dit dus maar afwissel met andere dingen, want anders word ik gek!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1371
Ik ben onlangs begonnen met Dragon Quest Heroes II. Prachtige RPG waarvan ik nog niet verwacht dat deze plat gaat worden en indien toch dan gaat het zeker nog wel eventjes duren. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Wat speel je op dit moment?

1374
Dungeon Siege III. Toevallig iemand gevonden die op zoek was naar de online co-op trophies en met wat geluk gaan we die komende zondag halen.
In afwachting daarvan al begonnen met de singleplayer. Het is hier en daar wel te zien dat het al een oudere (2011) game is. Vooral de hoofden tijdens de cutscenes/gesprekken zijn nogal... bol en fuzzy? :think:
Daarnaast heb ik blijkbaar nog wat te leren over healen. Bij vele kleine mannetjes gaat het goed, maar daarnet een soort mini-boss gehad en mijn partner heeft mij toch een stuk of 5 keer moeten reviven omdat die boss soms klappen van 100hp gaf terwijl ik maar 400hp heb en 1-7hp per seconde kon laten regenereren :L: Met het omleggen van de kleine mannetjes die ook nog spawnen kon ik nog wat meer hp terugkrijgen door een of andere perk die een chance op hp geeft bij een kill. Oh ja, en dat is dan allemaal nog op easy :?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1375
Stany7 wrote:The Walking dead Season 3 van Telltale

Vind het de beste van de 3 seizoenen tot nu toe.
Speelt als een trein
Alleen jammer dat ik niet veel tijd heb om te gamen :(
En letterlijk als een trein. Is het kortste seizoen. Per hoofdstuk maar ongeveer een dik uur. Jammer dat die niet langer is.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1376
RoyVdW wrote:
Stany7 wrote:The Walking dead Season 3 van Telltale

Vind het de beste van de 3 seizoenen tot nu toe.
Speelt als een trein
Alleen jammer dat ik niet veel tijd heb om te gamen
En letterlijk als een trein. Is het kortste seizoen. Per hoofdstuk maar ongeveer een dik uur. Jammer dat die niet langer is.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Lol, ik denk dat ik toch aan 1u30 per ep zat ;)
Ik onderzoek echt alles (als er wat te onderzoeken valt natuurlijk :))
Ben met de 5 eps toch een uur of 8 a 9 zoet geweest. Is voor mij eig een ideale speelduur, al zou puber ik het daar niet mee eens zijn, toen konden games niet lang genoeg zijn. Nja, had toen ook een zee van tijd hé ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Wat speel je op dit moment?

1380
Mario + rabbids op de switch
Ever Oasis op de DS
Af en toe iets op de Vita
En op PS4 Uncharted 4 crushing, UC TLL crushing, Childeren of Zodiarcs en Shadow Tactics :eek:

O wat zou ik toch graag eens een paar weken thuis zitten in ziekte ofzo maar wel capabel om te gamen natuurlijk :smug:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.