Re: PlayStation 5

1386
De R2 trigger van mijn Dualsense heeft geen weerstand meer. De minste aanraking activeert deze nu, waardoor ik bij Nioh op 1 seconde, 5 keer van inventory verander :p

Na wat opzoekwerk is dit een probleem dat wel vaker voorkomt en gaat het over de veer binnenin die stuk is. Ik heb gelezen hoe ik het zou kunnen herstellen, maar aangezien ik nog garantie heb, blijf ik er mooi af.

Ik heb Bol gecontacteerd en die zeiden om een reparatie aan te vragen, maar dat ik dan wel ook mijn PS5 console moet terugsturen. Ik heb er eens goed mee gelachen en duidelijk gemaakt dat dit niet gaat gebeuren.

Een console terugsturen voor een accessoire die defect is. Waar is de logica?
Image

Re: PlayStation 5

1387
Volgens mij kan je gewoon contact opnemen met Sony. Ik had bij mij ook dat de R2 geen weerstand had. Die heb ik zelf gemaakt. Heb een veertje uit een kapotte ps4 controller gehaald en die in de ps5 controller geplaatst en die werkt tot op heden nog steeds. Is denk ik al wel een paar maand geleden dat ie kapot ging.

Maar je kan nu wel zien dat de ps5 controller open is geweest :lol:
Image

Re: PlayStation 5

1388
Ik zou het ook mooi via de garantie doen inderdaad. Bizar alleen dat ze vragen de PS5 ook mee te sturen, al is dit wellicht vanuit het oogpunt dat de volledige levering terug moet bij reparaties? Voor in het geval ze met een defect product het gehele product ook vervangen? Wat binnen de hele PS5 situatie nog weer een bijzondere situatie op zou leveren....
Image

Re: PlayStation 5

1389
paveman wrote: 10 Jan 2022 11:01 Ik zou het ook mooi via de garantie doen inderdaad. Bizar alleen dat ze vragen de PS5 ook mee te sturen, al is dit wellicht vanuit het oogpunt dat de volledige levering terug moet bij reparaties? Voor in het geval ze met een defect product het gehele product ook vervangen? Wat binnen de hele PS5 situatie nog weer een bijzondere situatie op zou leveren....
Dan hebben ze wel mooi een PS5 met 1 TB extra geheugen op de kop getikt :p Die bol medewerker zal heel blij zijn.
Image

Re: PlayStation 5

1390
Lijkt me dat het ook gewoon prima moet kunnen door alleen de controller om te ruilen... Kwestie dat je inderdaad je interne SSD erin hebt zitten maar ook dat je nog wel verder wil kunnen gamen met je andere controller! (of je echt een tweede controller hebt, hoeven ze niet te weten)

Ik lees ook veel mensen die het via Sony regelen maar ik denk dat dat eerder US is want in EU is het normaal de eerste 2 jaar via verkoper.
Image

Re: PlayStation 5

1391
Je PS5 console terug sturen zou ik zeker niet doen! Wat denkt die wel niet? Zie die console nog eens terug. En voor hetzelfde geld duurt het weken/maanden voor het opgelost is. Ik snap dat je natuurlijk dit via garantie wil oplossen, maar als ze niet kunnen afstappen van het idee dat je je PS5 console ervoor moet meesturen dan repareer je het best zelf. Of in mijn geval kocht ik gewoon een nieuwe. Ja 60 euro blah blah maar een perfect werkende PS5 console die méér dan een jaar na release nog steeds niet gewoon te koop is in de winkel stuur ik niet op.
Image

Re: PlayStation 5

1392
NTGSruler wrote: 10 Jan 2022 15:48 Je PS5 console terug sturen zou ik zeker niet doen! Wat denkt die wel niet? Zie die console nog eens terug. En voor hetzelfde geld duurt het weken/maanden voor het opgelost is. Ik snap dat je natuurlijk dit via garantie wil oplossen, maar als ze niet kunnen afstappen van het idee dat je je PS5 console ervoor moet meesturen dan repareer je het best zelf. Of in mijn geval kocht ik gewoon een nieuwe. Ja 60 euro blah blah maar een perfect werkende PS5 console die méér dan een jaar na release nog steeds niet gewoon te koop is in de winkel stuur ik niet op.
Exact hoe ik er over denk :p

Maar ik krijg ze hoe dan ook wel overtuigd hoor.
Image

Re: PlayStation 5

1393
Of je doet helemaal sneu... Je koopt een nieuwe, zegt dat die stuk is en stuurt je oude terug.
Als ze het niet op een normale manier willen oplossen dan is dat maar het gevolg...

Kost je wel nog altijd een nieuwe controller en ik weet niet hoeveel je er al had.
Image

Re: PlayStation 5

1394
Kolm wrote: 10 Jan 2022 16:20 Of je doet helemaal sneu... Je koopt een nieuwe, zegt dat die stuk is en stuurt je oude terug.
Als ze het niet op een normale manier willen oplossen dan is dat maar het gevolg...

Kost je wel nog altijd een nieuwe controller en ik weet niet hoeveel je er al had.
Ik heb er 2. De 2de heb ik via mijn ouders gekregen, ook van bol. Dus kan het altijd via die weg nog doen.
Image

Re: PlayStation 5

1395
gamerke1992 wrote: 10 Jan 2022 16:26 Ik heb er 2. De 2de heb ik via mijn ouders gekregen, ook van bol. Dus kan het altijd via die weg nog doen.
Ik zou het misschien al vanaf het begin vanaf die weg gedaan hebben, net om gezeik te voorkomen. Het is niet alsof je nu nog 100% zeker weet welke controller welke is lijkt me... :P
Image