Re: Wat speel je op dit moment?

1381
Stany7 wrote:Mario + rabbids op de switch
Ever Oasis op de DS
Af en toe iets op de Vita
En op PS4 Uncharted 4 crushing, UC TLL crushing, Childeren of Zodiarcs en Shadow Tactics :eek:

O wat zou ik toch graag eens een paar weken thuis zitten in ziekte ofzo maar wel capabel om te gamen natuurlijk :smug:
Haha! Ik snap wat je bedoelt!
En dan het liefst ook de kinderen op schoolkamp, of zo... :lol: :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1382
paveman wrote:
Stany7 wrote:Mario + rabbids op de switch
Ever Oasis op de DS
Af en toe iets op de Vita
En op PS4 Uncharted 4 crushing, UC TLL crushing, Childeren of Zodiarcs en Shadow Tactics

O wat zou ik toch graag eens een paar weken thuis zitten in ziekte ofzo maar wel capabel om te gamen natuurlijk :smug:
Haha! Ik snap wat je bedoelt!
En dan het liefst ook de kinderen op schoolkamp, of zo... :lol: :smug:
Daar zorgt de vrouw voor want wij zijn ziek natuurlijk :sick: :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1384
Assassin's Creed III. Ik zag dat ik blijkbaar toch nog een online gerelateerde trophy (iets met pivots) mis en daarom nu toch verder gegaan met die game. Ook goed voor de backlog en de completion :D
Geen idee meer waarom ik er indertijd na sequentie 6 mee gestopt ben. Behalve AC Rogue (nog niet begonnen) is het de enige AC die ik niet uitgespeeld heb.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1385
Kolm wrote:Assassin's Creed III. Ik zag dat ik blijkbaar toch nog een online gerelateerde trophy (iets met pivots) mis en daarom nu toch verder gegaan met die game. Ook goed voor de backlog en de completion :D
Geen idee meer waarom ik er indertijd na sequentie 6 mee gestopt ben. Behalve AC Rogue (nog niet begonnen) is het de enige AC die ik niet uitgespeeld heb.
One of the games I wish I hadn't started.... :(
AC en multiplayer..... Ik ben blij dat ze het alleen nog maar bij co-op zijn gaan houden. De AC games zónder mp heb ik al aangeschaft/gespeeld. Wat daarvoor (vanaf AC III) mét mp heb ik overgeslagen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1386
paveman wrote:
Kolm wrote:Assassin's Creed III. Ik zag dat ik blijkbaar toch nog een online gerelateerde trophy (iets met pivots) mis en daarom nu toch verder gegaan met die game. Ook goed voor de backlog en de completion :D
Geen idee meer waarom ik er indertijd na sequentie 6 mee gestopt ben. Behalve AC Rogue (nog niet begonnen) is het de enige AC die ik niet uitgespeeld heb.
One of the games I wish I hadn't started.... :(
AC en multiplayer..... Ik ben blij dat ze het alleen nog maar bij co-op zijn gaan houden. De AC games zónder mp heb ik al aangeschaft/gespeeld. Wat daarvoor (vanaf AC III) mét mp heb ik overgeslagen.
Het is gelukkig een trophy die je niet met anderen hoeft te doen, de echte mp trophies heb ik toen al gehaald :D
Daardoor had ik het idee dat ik die game wel een keertje kon uitspelen wanneer ik zin had... maar nu door die ene trophy toch besloten er iets meer vaart achter te zetten. Ook al zijn AC servers niet snel van sluiten (gelukkig). Het scheelt ook wel dat ik deze games best leuk vind, ook de mp is best leuk, maar niet voor trophies :p In AC4 kon je de meeste in je eentje in wolfpack co-op halen, dat was ook wel handig...

Ik merkte ook dat voor de platinum van deze, je niet enkel de main mission constraints allemaal moet 100% moet doen. Je moet ook nog vanalles anders (side missions, collectibles, ...) doen om alles op 100% te hebben voor 1 trophy. En bovendien moet je de mission constraints allemaal in dezelfde playthrough van de missie doen, in de nieuwere kan je desnoods op eentje tegelijk concentreren. Hier is er gewoon altijd een mission constraint 'doe alle constraints in 1 playthrough' :| Tot nu toe heb ik ze allemaal, gisteren wel een paar opnieuw gedaan die ik indertijd gemist had, was direct ook een goede tutorial want die oude controls had ik niet direct onder de knie xD
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1390
NTGSruler wrote:
paveman wrote:
Stany7 wrote:Mario + rabbids op de switch
Ever Oasis op de DS
Af en toe iets op de Vita
En op PS4 Uncharted 4 crushing, UC TLL crushing, Childeren of Zodiarcs en Shadow Tactics

O wat zou ik toch graag eens een paar weken thuis zitten in ziekte ofzo maar wel capabel om te gamen natuurlijk
Haha! Ik snap wat je bedoelt!
En dan het liefst ook de kinderen op schoolkamp, of zo...
Daar zorgt de vrouw voor want wij zijn ziek natuurlijk :sick: :smug:
I wish, ik zal alleen mogen rusten als ik half dood ben :P
Daarom doen mannen ook altijd alsof ze doodgaan wanneer ze ziek zijn ;)

OT:
Nog steeds Mario + Rabbids & Ever Oasis :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Wat speel je op dit moment?

1392
Minecraft Story Mode Season 1.
Ik blijf maar denken dat de boss/vijand wel heel erg veel gelijkenissen heeft met de boss uit LittleBigPlanet 2 (negativitron), weet alleen zo direct niet of het ook deze boss was die vanalles opzoog gedurende het verhaal. Is allemaal wat lang geleden... Maar dit komt allemaal wat te bekend voor in Minecraft dus...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1393
Kolm wrote:Minecraft Story Mode Season 1.
Ik blijf maar denken dat de boss/vijand wel heel erg veel gelijkenissen heeft met de boss uit LittleBigPlanet 2 (negativitron), weet alleen zo direct niet of het ook deze boss was die vanalles opzoog gedurende het verhaal. Is allemaal wat lang geleden... Maar dit komt allemaal wat te bekend voor in Minecraft dus...
Ja, Negativitron zoog inderdaad vanalles op durende het verhaal. Er is ook één level dat hij letterlijk achter u aanzit en ge de hele tijd moet blijven lopen terwijl alles achter u in elkaar stort. Dus ge herinnert het u goed ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

1394
met0t0 wrote:Ja, Negativitron zoog inderdaad vanalles op durende het verhaal. Er is ook één level dat hij letterlijk achter u aanzit en ge de hele tijd moet blijven lopen terwijl alles achter u in elkaar stort. Dus ge herinnert het u goed ;)
Het is soms verbazingwekkend wat je je allemaal nog herinnert van een game, terwijl het al jaren geleden is en je ondertussen al hopen andere games hebt gespeeld... Ook allerlei details van hoe je bepaalde bosses moest verslaan of welke shortcuts er waren enz...

Minecraft Story Mode kreeg in episode 6 nog een gevoel van virtue's last reward en danganronpa. Achteraf was het leuk om er een keertje door te spelen, maar echt wauw vond ik het niet, zeker qua verhaal. Dan vond ik The Wolf Among us veel meeslepender qua verhaal.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1395
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ja, Negativitron zoog inderdaad vanalles op durende het verhaal. Er is ook één level dat hij letterlijk achter u aanzit en ge de hele tijd moet blijven lopen terwijl alles achter u in elkaar stort. Dus ge herinnert het u goed ;)
Het is soms verbazingwekkend wat je je allemaal nog herinnert van een game, terwijl het al jaren geleden is en je ondertussen al hopen andere games hebt gespeeld... Ook allerlei details van hoe je bepaalde bosses moest verslaan of welke shortcuts er waren enz...

Minecraft Story Mode kreeg in episode 6 nog een gevoel van virtue's last reward en danganronpa. Achteraf was het leuk om er een keertje door te spelen, maar echt wauw vond ik het niet, zeker qua verhaal. Dan vond ik The Wolf Among us veel meeslepender qua verhaal.
Daar verbaas ik me idd soms ook echt over. Zeker bij een HD remake die jaren later uitkomt en waar je vervolgens fluitend doorheen gaat met alle geheime gangen etc. Wat voor informatie er soms wel niet allemaal blijft hangen... :O
Image