Re: PlayStation 5

1486
Ze zeiden in de guide ook al van regelmatig een back-up van je save te maken. Alleen is dat op PS5 iets lastiger omdat je niet 2 back-ups tussen cloud en usb kan roteren. Je zou dus per ongeluk je back-up kunnen overschrijven door een slechte save. Als je afwisselend een back-up op USB en cloud maakt dan heb je altijd nog de andere back-up als het een keer mis gaat.
Image

Re: PlayStation 5

1492
Even vragen hier, maar vermoed dat niemand hier zich echt in verdiept heeft. Zijn er mensen die bepaalde EQ presets hebben die de moeite waard zijn voor de headset? Je kan dit aanpassen via het EQ menu in je settings, maar veel doet het toch precies niet heb ik de indruk. Ik heb het nu op Audio mode 1 gezet met alles op 6DB.
Image

Re: PlayStation 5

1493
NTGSruler wrote: 25 Jun 2022 11:51 Even vragen hier, maar vermoed dat niemand hier zich echt in verdiept heeft. Zijn er mensen die bepaalde EQ presets hebben die de moeite waard zijn voor de headset? Je kan dit aanpassen via het EQ menu in je settings, maar veel doet het toch precies niet heb ik de indruk. Ik heb het nu op Audio mode 1 gezet met alles op 6DB.
Toen ik nog zo'n PlayStation headset had, gebruikte ik die presets toch wel af en toe, maar dan vooral de vooraf gemaakte presets in de Headphones app zelf. Heb er zelf nooit iets in aangepast. Is dit op PS5 nog mogelijk of is het alleen zelf in te stellen?

Re: PlayStation 5

1494
PS5 zijn er 2 presets, en dan heb je 3 audio modes dat je zelf kunt instellen. Heb dus er nu ééntje ingesteld op max (alle categorieën), maar heb niet de indruk dat het véél beter is. Allez toch klein beetje maar geen groot verschil. Ergens deze week denk ik dat Sony 3 nieuwe headsets (met noise cancelling) en 2 game monitoren gaat voorstellen via een State of Play. Hopelijk valt die prijs voor de headsets mee.
Image

Re: PlayStation 5

1496
Marty wrote: 03 Jul 2022 10:58 Goedkoopste headset is 99 en de duurste 299. Nog niet helemaal bekeken wat de verschillen zijn. De monitor is 1099.


Ps+ Essentials is teveel van het goede. Weet niet wat ik moet spelen :lol:
Ik vermoed dat je PS+ Premium bedoelt :lol:

Verschil tussen de headsets: goedkoopste is wired. Middelmaat heeft langste batterijduur. Duurste heeft noise cancelling.

Monitor: zéér goede monitor, maar naar wat ik lees te duur en 27 inch is blijkbaar nogal redelijk klein.
Image

Re: PlayStation 5

1498
Marty wrote: 03 Jul 2022 14:33 Het is van essentieel belang dat ik het inderdaad goed zeg: ps+ premium :lol:

Ik blijf wel bij mijn pulse headset.

Das nog niet de helft van m'n 55inch tv dus idd klein en voor €1100 aan de dure kant
Monitor en dus geen tv....

Dus ja ik kies liever ook een televisie.
Image

Re: PlayStation 5

1499
Wat me laatste tijd opvalt is dat als ik een game speel en dan naar dashboard terug ga, dus niet de game afsluiten, en dan perongeluk een andere game selecteer dat dan de vorige game afgesloten wordt zonder waarschuwing
Image
cron