Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

17
gamerke1992 wrote:Elke keer als ik denk: 'yes, ik heb een game uit', komt die ps+ update :p

Rogue legacy alle bosses uitgespeeld en 17,5 uur op de teller +1

valiant hearts -1
olliolli 2 -1
counterspy -1

Gamerke1992: Gekocht in 2015: 16 Uitgespeeld in 2015: 5 Totale score: -11
Ik kom niet eens voorbij de eerste boss :O Hoe doe je dat?

Ik tel ook niet de PS+ spellen erbij, want ik vind het meer dat ik die gekregen heb en die speel ik toch bijna nooit uit.
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

18
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:Elke keer als ik denk: 'yes, ik heb een game uit', komt die ps+ update :p

Rogue legacy alle bosses uitgespeeld en 17,5 uur op de teller +1

valiant hearts -1
olliolli 2 -1
counterspy -1

Gamerke1992: Gekocht in 2015: 16 Uitgespeeld in 2015: 5 Totale score: -11
Ik kom niet eens voorbij de eerste boss :O Hoe doe je dat?

Ik tel ook niet de PS+ spellen erbij, want ik vind het meer dat ik die gekregen heb en die speel ik toch bijna nooit uit.
Je moet gewoon een goede strategie vinden. Elke boss heeft een bepaald voorspelbaar patroon, wat je dan tegen hem moet gebruiken. De 'moeilijkste' boss, vond ik dan weer het makkelijkste, omdat die zo voorspelbaar was. Ik heb wel 113 mannetjes moeten gebruiken voor ik de game uit had.

Daarna komt er trouwens rogue legacy+ en dan is zelfs de eerste dungeon al moeilijk.
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

26
Surgeon Simulator & Red Dead Redemption erbij -2

Elexus: Gekocht in 2015: 12 Uitgespeeld in 2015: 2 Totale score: -10

PS: Om het voor jullie gemakkelijker te maken: De kleurtjes hoeven jullie niet aan te passen in jullie updates hoor. Systeem is zodanig dat ik dat altijd manueel moet doen. :p
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

28
Elexus wrote:Surgeon Simulator & Red Dead Redemption erbij -2

Elexus: Gekocht in 2015: 12 Uitgespeeld in 2015: 2 Totale score: -10

PS: Om het voor jullie gemakkelijker te maken: De kleurtjes hoeven jullie aan te passen in jullie updates hoor. Systeem is zodanig dat ik dat altijd manueel moet doen. :p
Inderdaad, als je iets van word kopiëerd gaan alle aanpassingen verloren, erg jammer...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

30
Playstation Home 100% => +1

Kolm: Gekocht in 2015: 13 Uitgespeeld in 2015: 8 Totale score: -5

@Elexus: Aangezien je ook mod bent kan je ook 'edit post' klikken en dan de hele lijn kopiëren, dan heb je ook de kleurcodes ineens mee ;)
Doe ik zelf namelijk ook altijd als ik mijne ga updaten: laatste post nemen, edit, lijn kopiëren, plakken en dan cijfertjes aanpassen :)
Image
cron