Re: Wishlist voor 2015

16
NTGSruler wrote:Wat ik zeker nog wil in huis halen:
F1 2015
Uncharted Collectie

Misschien:

Black Ops III???
NFS??

Voor de rest eigenlijk zo geen zicht op wat er nog allemaal komt. Damn waarom is OPM er niet meer?


ik mis die gozers ook :(

Re: Wishlist voor 2015

17
NTGSruler wrote:Wat ik zeker nog wil in huis halen:
F1 2015
Uncharted Collectie

Misschien:

Black Ops III???
NFS??

Voor de rest eigenlijk zo geen zicht op wat er nog allemaal komt. Damn waarom is OPM er niet meer?
Zelf een lijstje bijhouden, zoals ik doe ;)
Of, nog makkelijker, kijken naar de pre-order pagina van Game Mania voor de meeste te vinden :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wishlist voor 2015

18
Is leuk Captain, maar puur door het kijken naar pre-orders weet je nog niet of het ook een beetje speelt, of niet...
Zal deze vakantie de gratis Invader magazines even lezen: ik hoop dat ze nog wat verborgen parels hebben weten te ontdekken! :smug:

Want daar waren ze al helemaal goed in, als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld staat nu Rime voorlopig op mijn verlanglijstje. Die had ik echt niet uit een pre-order lijst eruit gepikt, hoor. Het is dat ik een keertje een puberale PU gekocht heb en hier een minuscuul artikeltje aan gewijd was...
Als je alleen triple A titels koopt is zo'n pre-order lijst zat om te beoordelen of je iets wel of niet aanspreekt. Ik vind de verborgen toppers zoals Suikoden II destijds, Virtues Last Reward en noem ze allemaal maar op juist zo bere interessant. Zonder iemand die me erop wijst dat ze bestaan mis ik ze in ieder geval volledig...! En ik heb gewoon geen zin om 40 nieuwssites hiervoor in de gaten te houden.
Image

Re: Wishlist voor 2015

19
paveman wrote:Is leuk Captain, maar puur door het kijken naar pre-orders weet je nog niet of het ook een beetje speelt, of niet...
Zal deze vakantie de gratis Invader magazines even lezen: ik hoop dat ze nog wat verborgen parels hebben weten te ontdekken! :smug:

Want daar waren ze al helemaal goed in, als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld staat nu Rime voorlopig op mijn verlanglijstje. Die had ik echt niet uit een pre-order lijst eruit gepikt, hoor. Het is dat ik een keertje een puberale PU gekocht heb en hier een minuscuul artikeltje aan gewijd was...
Als je alleen triple A titels koopt is zo'n pre-order lijst zat om te beoordelen of je iets wel of niet aanspreekt. Ik vind de verborgen toppers zoals Suikoden II destijds, Virtues Last Reward en noem ze allemaal maar op juist zo bere interessant. Zonder iemand die me erop wijst dat ze bestaan mis ik ze in ieder geval volledig...! En ik heb gewoon geen zin om 40 nieuwssites hiervoor in de gaten te houden.
Ah, maar mijn veronderstelling was dat als je gewoon niet weet wat er nog komt dat je eens kan kijken op zo'n lijst, alleszins niet enkel de lijst gebruiken om te weten wat je wilt spelen, neen, gewoon te kijken voor wat er te komen zal zijn.
En als je wel weet wat je wilt spelen, dit bijhoudt in een lijstje van je eigen ;)
Voor de kleinere games hebben we dat dan nog niet
...of je moet PSN goed in het oog houden en zien welke games er daar op komen, soms zitten er kleine games tussen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wishlist voor 2015

20
Ik houd het PS blog in ieder geval wel goed in de gaten, vooral de store updates. Er komt alleen zo ongelofelijk veel uit.... Niet normaal meer! Dan is het nog wel eens lastig om het kaf van het koren te scheiden. De titels die me aanspreken houd ik idd in een Excel overzichtje bij (deed ik tijdens de OPM tijd ook al btw): ben bang dat ik anders een pareltje mis... - ik kan gewoon niet alles onthouden: ik 'moet' al zoveel onthouden van mezelf.
Image

Re: Wishlist voor 2015

22
paveman wrote:Ik houd het PS blog in ieder geval wel goed in de gaten, vooral de store updates. Er komt alleen zo ongelofelijk veel uit.... Niet normaal meer! Dan is het nog wel eens lastig om het kaf van het koren te scheiden. De titels die me aanspreken houd ik idd in een Excel overzichtje bij (deed ik tijdens de OPM tijd ook al btw): ben bang dat ik anders een pareltje mis... - ik kan gewoon niet alles onthouden: ik 'moet' al zoveel onthouden van mezelf.
Ja dat is het 'em ook een beetje, er komt zodanig veel uit dat het zeer moeilijk is om alles bij te houden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wishlist voor 2015

25
zeker (preorders in game mania dus haha)
-until dawn
- dishonored defintive edition
- mad max
- fifa 16
- wrc 5
- the crew wild run
- need for speed
- rainbow six siege
- just cause 3
- guitar hero
- uncharted nathan drake collection
- fallout 4

mss
- zombi (reviews afwachten)
Image
cron