Re: PlayStation 4

151
Technologie wordt ook steeds goedkoper om te ontwikkelen dat verklaart waarom de PS3 zo duur was. Die prijs kinnen ze niet meer hanteren want dat kreeg veel tegenreacties. En ja als je wat wacht zakt alles ik koop fysiek ook nooit op release altijd 2e hands. En maxidomino je kan niet weten of dit effectief een slim versie zal worden. Vind het wel een zeer interessante discussie die ik zeker ga opvolgen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

152
Persoonlijk vermoed ik ook dat het toch eerder een "slim" versie zal worden met iets betere opties zoals die 4K dan. In mijn ogen is dit weer zoals 3D destijds met de PS3 :lol: Ik ga er zeker niet voor naar de winkel om een nieuwe console te halen. Wat ben je met een 4K console als je nog op Full HD zit van televisie? Wat mij vooral stoort is het feit dat games tegenwoordig véél langere tijd vragen om ontwikkelt te worden om dan met een "day one patch" op de markt te komen. Games vragen tegenwoordig ook véél meer tijd om uitgespeeld te worden wegens de grootte wat eigenlijk wel positief is voor je 60 euro dat je betaald. Maar om de 6-7 jaar een console uitbrengen lijkt mij voor mij persoonlijk althans wel de ideale strategie. Ik spreek hier dan puur uit persoonlijke behoefte. Om de 2 jaar 400 euro neertellen voor een Playstation lijkt mij overbodig. De opties en verbeteringen zouden dan ook miniem zijn. Vandaar dat Sony dus wss voor een "tussenoptie" kiest zoals nu die 4K toevoeging net zoals de PS3 Slim in de vorige generatie. Die Slim heb ik destijds gekocht omdat er een upgrade was van HDD naar 500 GB. Tegenwoordig is dat zelfs al veel te klein op de PS4. Hoeveel mensen steken er niet een nieuwe HDD in hun PS4? Voorlopig is het voor mij goed zo. Ik heb alles in huis wat ik wens. Een PS360GB (eerste versie) een PS3 Slim, een PS4 en een PS Vita ;)
Image

Re: PlayStation 4

153
Ik vind de trend dat spellen steeds groter moeten worden en allemaal open wereld moeten zijn niet zo leuk. Ik vind niets mis met een spel die maar 12 uur duurt en lineair is. Het is natuurlijk kwestie om die dan niet te kopen wanneer ze 60€ kosten maar te wachten voor een voordelige/eerlijke prijs.
Image

Re: PlayStation 4

154
Toon8 wrote:Ik vind de trend dat spellen steeds groter moeten worden en allemaal open wereld moeten zijn niet zo leuk. Ik vind niets mis met een spel die maar 12 uur duurt en lineair is. Het is natuurlijk kwestie om die dan niet te kopen wanneer ze 60€ kosten maar te wachten voor een voordelige/eerlijke prijs.
Vind ik ook speel dat liever. 20 uur is echt voldoende anders word ik de game beu en repetitief. Snap wel niet wat mensen doen met hun HDD. Een halve TB is toch ruim genoeg wat doe je er mee geraakt nooit vol bij mij net zoals die 60GB PS3? Mijn gsm heeft ook een SD card van 4GB wat ik genoeg vind heb er enkel mp3 opstaan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

155
ik heb nu al enige tijd last dat mijn ps4 erg traag is bij het laden van friend list, trophies en ander gereddel.... soms werkt het naar behoren.... met mijn andere apparaten, ps3, wii U en dergelijke nooit problemen.... iemand nog dergelijke problemen ?

Re: PlayStation 4

156
Dit weekend kan ik het niet zeggen omdat ik niet thuis ben, maar daarvoor alvast geen problemen. De dingen die je opnoemt zijn allemaal internet gerelateerd dus mogelijk dat je internet af en toe wat problemen heeft? Router eens uittrekken kan soms helpen daarbij.

Ik heb ook gemerkt dat ik tijdens het gamen wel eens wat last kan hebben van lag/kleine freezes als er in de achtergrond een grote patch ofzo aan het downloaden en installeren is. Tijdens AC syndicate had ik dat voor toen de game net gestart was maar bleek dat er een grote update van GTAV in de achtergrond bezig was. Eens die update geïnstalleerd was liep alles weer vlot. Maar ik twijfel of dat dat ermee te maken heeft.

Andere richting waar ik aan denk is een HDD die heel erg vol staat maar ook hier betwijfel ik of dat dat voor de dingen die je opnoemt een probleem kan zijn.
Image

Re: PlayStation 4

157
RoyVdW wrote:Snap wel niet wat mensen doen met hun HDD. Een halve TB is toch ruim genoeg wat doe je er mee geraakt nooit vol bij mij net zoals die 60GB PS3? Mijn gsm heeft ook een SD card van 4GB wat ik genoeg vind heb er enkel mp3 opstaan.
Games zijn gemakkelijk groter dan 50GB nu, download er een paar van de store en uw PS4 zit vlug vol. Bij een 60GB PS3 waarschijnlijk na een paar dagen al.

Bij een gsm maakt dat minder uit aangezien weinig mensen muziek e.d. erop gaan zetten. Ik nu persoonlijk wel en dat neemt dan meteen 20GB in. Desondanks lijkt 4GB ook vrij weinig. Is het geen smartphone?

Re: PlayStation 4

158
Kolm wrote:Dit weekend kan ik het niet zeggen omdat ik niet thuis ben, maar daarvoor alvast geen problemen. De dingen die je opnoemt zijn allemaal internet gerelateerd dus mogelijk dat je internet af en toe wat problemen heeft? Router eens uittrekken kan soms helpen daarbij.

Ik heb ook gemerkt dat ik tijdens het gamen wel eens wat last kan hebben van lag/kleine freezes als er in de achtergrond een grote patch ofzo aan het downloaden en installeren is. Tijdens AC syndicate had ik dat voor toen de game net gestart was maar bleek dat er een grote update van GTAV in de achtergrond bezig was. Eens die update geïnstalleerd was liep alles weer vlot. Maar ik twijfel of dat dat ermee te maken heeft.

Andere richting waar ik aan denk is een HDD die heel erg vol staat maar ook hier betwijfel ik of dat dat voor de dingen die je opnoemt een probleem kan zijn.
HDD vol kan absoluut niet, is ne nieuwe ps4 :) wss is het de router, Michiel heeft die een klein jaar gegeven. Ik zal die gozer eens tot hier moeten laten komen.... toch vreemd dat het enkel de ps4 is hé ?

router uittrekken heb ik verschillende keren gedaan, helpt geen bal....
hij heeft ook periodes, daarnet nog gehad, dat ie wel fatsoenlijk werkt. De signaalsterkte is ook altijd rond de 80%....

Re: PlayStation 4

161
@Tjeefkeuh; Ja is een smartphone maar ik zet er toch weinig op gebruik YouTube app voor muziek. Retail games kopen dan heb je dat probleem niet ;)
@Gamefreak; heb dat sporadisch soms ook maar ligt aan verbinding ja lost zichzelf op. Kan ook zijn omdat er hier ongeveer 7 apparaten draadloos netwerk hebben ik doe niks met draad al die rommel vol kabels drm mss soms overbelast.


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

162
ShAmPi wrote:Probeer eens op kabel indien mogelijk?
helaas, geen optie.... staat op zolder en als je het huis kent qua constructie en kabels gaat dat niet, tenzij een paar kleine verbouwingen... en dat gaan men pa niet toelaten, dat weet ik nu al :smug: