Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1568
Ga niet de moeite doen om alle plaatjes te posten die werken meestal toch niet bij mij. Als ik deze allemaal plat heb ik er bijna 100. AC Unity, Syndicate, Uncharted 4 en Shadow of Mordor moet ik ook nog aan beginnen dan is die kaap er :smug:

-Valley
-Deadly Tower of Monsters
-Day of the Tentacle
-Arcade Pac-Man
-Arcade Ms. Pac-Man
-The Little Acre
-Defense Grid 2
-Unravel
-Transistor
-Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
-LA Cops
-Wheels of Aurelia
-Oxenfree
-INSIDE
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1571
Gamefreak wrote:
coolgamer wrote:
Image
Image
nooit van gehoord, van die andere twee die je postte ook niet trouwens :O
In 'Nubla' volg je twee kinderen door een museum die in dromen hun herinneringen en identiteit zijn verloren. Uw taak is om die te herstellen door middel van kunst.

Her Majesty's SPIFFING is een groot avontuur. De game volgt de avonturen van Captain Frank Lee English en zijn trouwe collega Aled, terwijl ze door de cosmos reizen op zoek naar planeten om te veroveren voor een nieuw Galactic British Empire!

Manual Samuel is een klassiek avonturenspel met een wilde twist. Nadat onze held een afspraak met de dood heeft gemaakt, moet Samuel het 24 uur overleven door zijn lichaam zelf te bedienen. Van ademen tot knipperen, rijden en werken. Deze taken moet je allemaal volbrengen. En da's niet gemakkelijk, want de dood zelf hijgt in je nek en maakt het je moeilijk!

En Clockwork Tales of glas and Ink is een point and click game die zich afspeelt in een steampunk tijdperk.
Image
cron