Re: PlayStation 5

1591
NTGSruler wrote: 18 Oct 2022 21:49 + Nog eens het feit dat je via playstation.direct moet bestellen beloofd ook niet veel goeds kwa stock weeral.
Nee hoor. In het artikel staat ook dat het te verkrijgen is bij "select retailers". Dus oa bol, nedgame en gamemania. Geen idee wie precies maar dus niet alleen bij playstation zelf
Image

Re: PlayStation 5

1596
FGras wrote: 19 Oct 2022 17:49
NTGSruler wrote: 19 Oct 2022 08:47 Mijn gedacht precies. En toch zullen al die controllers de deur uitgaan.
Er zijn ook mafkezen die de dualsense controller in elk kleurtje wil hebben voor de verzameling dusja :lol:
Haha correct. Leuke verzameling maar wel geen goedkope. Oh ja, leven en laten leven!
Image

Re: PlayStation 5

1598
Ik denk dat wij simpelweg niet de doelgroep zijn gamerke... Als ik het zo wat inschat zijn het vooral spelers van mp games, richting pro gamers of in ieder geval mensen die nog tijd hebben om veel achtereen games te spelen...
Ik heb inderdaad ook totaal niet het gevoel iets te missen, dus prima!
Image

Re: PlayStation 5

1600
Ik denk dat je er niet eens gek/rijk genoeg voor hoeft te zijn... als je inderdaad pro gamer bent en je kunt een voordeel halen door met deze controller te spelen of blessures voorkomen bijvoorbeeld... dan is het de prijs natuurlijk altijd waard...
Image

Re: PlayStation 5

1601
paveman wrote: 21 Oct 2022 11:03 Ik denk dat je er niet eens gek/rijk genoeg voor hoeft te zijn... als je inderdaad pro gamer bent en je kunt een voordeel halen door met deze controller te spelen of blessures voorkomen bijvoorbeeld... dan is het de prijs natuurlijk altijd waard...
Dat begrijp ik wel. Ik heb nu bijvoorbeeld last van mijn vingers omdat ik regelmatig weer op mijn vita game.
Image

Re: PlayStation 5

1602
Heeft er iemand ervaring met remote play en de backbone controller voor iphone?

https://www.coolblue.be/nl/product/9141 ... ation.html

Official PlayStation licensed product. Ik lees positieve dingen, maar het kost wel 120 euro. Ik zou het gebruiken met een iphone 14 pro max, wat toch wel een degelijk scherm is om te gamen volgens mij.

Leuk om bijvoorbeeld mee te nemen op business trips. Ik heb toch onbeperkte data op zowel mijn privé als werk iphone.
Image

Re: PlayStation 5

1603
Persoonlijk zou ik eerder voor remote play op mijn laptop gaan en dat zou met een dualshock 4 en dualsense kunnen.
Als je geen goede wifi hebt ter plekke zou je op je telefoon een hotspot kunnen opzetten voor je laptop.
Werkt ook voor Mac.

En nu bedenk ik me: Volgens mij is het mogelijk om bij remote play op de telefoon ook je dualshock 4 / dualsense controller te gebruiken.
Image

Re: PlayStation 5

1604
Kolm wrote: 22 Oct 2022 11:51 Persoonlijk zou ik eerder voor remote play op mijn laptop gaan en dat zou met een dualshock 4 en dualsense kunnen.
Als je geen goede wifi hebt ter plekke zou je op je telefoon een hotspot kunnen opzetten voor je laptop.
Werkt ook voor Mac.

En nu bedenk ik me: Volgens mij is het mogelijk om bij remote play op de telefoon ook je dualshock 4 / dualsense controller te gebruiken.
Ja klopt je kan de dualsense ook op iPhone verbinden. Alleen vind ik het idee van handheld leuk en dat spreekt mij aan.

Op mijn werklaptop bijvoorbeeld kan ik geen remoteplay installeren. En ik ga niet op business trips nog een persoonlijke laptop meesleuren.

Aangezien ik onbeperkt internet heb op mijn beide gsms’s is een hotspot maken zeker geen probleem. Zo zou ik wel natuurlijk een dualsense en iPad kunnen meenemen. Maar binnen 2 weken ga ik bijvoorbeeld naar Spanje voor het werk en heb ik enkel handbage voor 4 dagen. Dan spaar ik liever dat gewicht uit.
Image