Re: PlayStation 5

1726
Ik blijf erbij dat de games die de afgelopen jaren op PS4 en PS5 zijn uitgekomen, echt gelimiteerd zijn op PS5 om de PS4 versie draaiende te houden op een base(!) PS4. Wat ze ook mogen beweren als er naar gevraagd wordt...
En de Horizon DLC die enkel naar PS5 komt is voor mij daar een bevestiging van.
Image

Re: PlayStation 5

1729
Kreeg gisteren en vandaag mails van meerdere winkels over PS5 disc die weer beschikbaar is in stock, al dan niet in bundel...
Er komt een nieuwe over x aantal maanden en dan hebben ze er opeens weer. 🙄
Heb nu ergens weer een beetje spijt dat ik niet langer gewacht heb. De huidige is echt gigantisch. Als ze met een klein model komen ga ik met hooivork en fakkel naar Sony. Of ben ik aant zagen.. 🥲
Image

Re: PlayStation 5

1730
Op dit moment is alles over een nieuw model gewoon speculatie. Kans is groot dat het er komt gezien de geschiedenis maar of er dan eerst een kleiner model komt of een pro model of allebei tegelijk... we weten niks officieel :q:

Het is al een paar maanden dat winkels er meer hebben en het lijkt er dus op dat Sony het productie probleem eindelijk heeft weten op te lossen waardoor er meer van de band rollen. PS5 was niet het enige apparaat met dat probleem. Als het een kwestie was van de band wat sneller te zetten om er meer te produceren, dan hadden ze dat echt wel vanaf het begin gedaan ;)
Image

Re: PlayStation 5

1731
zenmaster wrote: 17 Mar 2023 15:21 Kreeg gisteren en vandaag mails van meerdere winkels over PS5 disc die weer beschikbaar is in stock, al dan niet in bundel...
Er komt een nieuwe over x aantal maanden en dan hebben ze er opeens weer. 🙄
Heb nu ergens weer een beetje spijt dat ik niet langer gewacht heb. De huidige is echt gigantisch. Als ze met een klein model komen ga ik met hooivork en fakkel naar Sony. Of ben ik aant zagen.. 🥲
Ik zou mij niet teveel zorgen maken. Zoals Kolm zegt is alles speculatie en in het artikel dat ik postte spreken ze van ten vroegste 2024. Als ik afga op de release van de PS4 Pro in november 2016 dan spreken we nog van anderhalf jaar tot er eventueel een PS5 Pro/Slim kan komen.

Zou zeggen geniet van je PS5 :)
Image

Re: PlayStation 5

1732
Het valt mij ook wel op hoeveel makkelijker het ondertussen lijkt om een PS5 te kopen. Vaak wel in bundels met GoW of een headset, maar dan nog. Wie weet hoe lang ik er mij van kan weerhouden om er toch een te kopen :-"
Ik hoop dat er snel exclusieve games komen die het maximum uit de PS5 halen en zich niet inhouden om ook op PS4 te kunnen releasen, zoals Kolm al zei. Ik vond die DLC van Horizon in dat opzicht ook echt wel heel opvallend... Maar natuurlijk waren er nog amper mensen die een PS5 hadden kunnen kopen toen de game uit kwam, dus dat begrijp ik dan ook wel weer ergens.

Re: PlayStation 5

1735
Op zich wel logisch dat ze het opnieuw zouden doen. Ik heb echter nog nooit een slim PS gekocht, PS3 en PS4 zijn nog altijd de launch models die ik heb, maar bij gebrek aan PS5 op dit moment... Misschien zou ik voor het eerst dan toch beginnen bij de Slim :lol:

Re: PlayStation 5

1740
NTGSruler wrote: 18 May 2023 21:17 @Met0t0: geen idee waarom je nog zou twijfelen moest de PS5 slim/pro uitkomen. Al zeker als het eind van het jaar zou zijn. Geen idee als je nog veel PS3 speelt, en PS4 games kunnen perfect op PS5 gespeeld worden.
PS3 is toch ook al opnieuw een jaartje geleden dat ik hem heb opgestart. Het probleem is vooral dat het werk buitenproportioneel veel tijd heeft ingenomen de laatste maanden en dat ik met mijn andere hobby erbij, simpelweg niet aan gamen toe kom. Vaak is het zelfs nog minder dan 10u/maand, afgelopen paar maanden zelfs helemaal geen PS4 opgestart omdat we wat Star Wars series aan het inhalen zijn. Als ik echt terug meer kan gamen, is het zeker te overwegen. Maar eind dit jaar ga ik op een grote reis in Afrika (iets wat ik al 10 jaar wil doen) en dat zijn ook 3 goedgevulde weken met een stevig prijskaartje. Dus het zal nog even wachten worden... :lol: