Re: PlayStation 5

1749
Baldurs Gate 3 zou 17000 verschillende eindes hebben, 174 uur aan cutscenes. En tot nu toe alleen digitaal te verkrijgen.

Hopelijk geen trophy voor alle eindes :lol:

Oceanhorn 2 komt aankomende dinsdag uit voor playstation. Heb me prima vermaakt met deeltje 1

Image

Re: PlayStation 5

1750
met0t0 wrote: 29 Jul 2023 19:08
NTGSruler wrote: 22 Jul 2023 16:37 Ik zie het graag eens in actie :nerd: En het blijft jammer dat het enkel streaming is.
Ja da's ook mijn grootste probleem ermee. Het handigste aan de Vita was net dat hij overal speelbaar was.
Dat en het feit dat je er games kon "opslaan". Dat zal met deze niet kunnen. Vindt het toch een gemiste kans eerlijk gezegd.
Image

Re: PlayStation 5

1753
Ik moest ook wel lachen bij deze:
Mute PS5 beep sound. You can now mute or adjust the volume of the PS5’s beep sound when turning it on or off, or putting it in rest mode.

Maar tegelijk denk ik dat zoveel mensen er blij mee gaan zijn... 'ge gaat nu toch niet gamen, ge moet de vuilzak nog buiten zetten, den afwas doen, ...'
Image

Re: PlayStation 5

1754
Kolm wrote: 31 Jul 2023 12:02 Maar tegelijk denk ik dat zoveel mensen er blij mee gaan zijn... 'ge gaat nu toch niet gamen, ge moet de vuilzak nog buiten zetten, den afwas doen, ...'
:lol: herkenbaar, haha! Het piepke herkennen ze hier direct. Ik probeer nu al te hoesten ofzo tijdens het piepke.
Image