Re: Wat speel je op dit moment?

181
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote: Ja, 4 maanden mijn PS4 niet aangeraakt en 6 maanden geleden dat ik een een deftig aantal uren heb gespeeld op een ander spel. Ik speel nu eigenlijk enkel RE6 omdat het zoals ik al zei makkelijk is om terug op te pikken (verhaalsgewijs en qua items verzamelen en levels uitspelen - tis niet gelijk RE4).
hai Cap toch
Ja, tis miserie kweet het...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

182
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote: Ja, 4 maanden mijn PS4 niet aangeraakt en 6 maanden geleden dat ik een een deftig aantal uren heb gespeeld op een ander spel. Ik speel nu eigenlijk enkel RE6 omdat het zoals ik al zei makkelijk is om terug op te pikken (verhaalsgewijs en qua items verzamelen en levels uitspelen - tis niet gelijk RE4).
hai Cap toch
Ja, tis miserie kweet het...
Je hebt m zo lang niet aangeraakt dat er nu een laag stof in de vorm van een 4 op je PS3 ligt?

Re: Wat speel je op dit moment?

185
Elexus wrote:Opnieuw begonnen met Wolfenstein op PS4. 't Was te lang geleden. :p
Die wil ik ook wel nog eens toevoegen aan mijn backlog op PS4. Maar wegens geen multiplayer dacht ik heb ik het nog niet overwogen hem reeds in huis te halen. Ik wacht op een goede sale (zijn er al verschillende geweest maar nog te duur naar mijn mening) of via PS+.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

186
BozeGozerXrd wrote:Je hebt m zo lang niet aangeraakt dat er nu een laag stof in de vorm van een 4 op je PS3 ligt?
Ik maak me geen illusies ;)
p.s. hij is altijd bedekt zodat er geen stoflaag kan vormen :cool: ;)
Last edited by Captain Witwicky on 03 May 2015 13:38, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

187
NTGSruler wrote:
Elexus wrote:Opnieuw begonnen met Wolfenstein op PS4. 't Was te lang geleden. :p
Die wil ik ook wel nog eens toevoegen aan mijn backlog op PS4. Maar wegens geen multiplayer dacht ik heb ik het nog niet overwogen hem reeds in huis te halen. Ik wacht op een goede sale (zijn er al verschillende geweest maar nog te duur naar mijn mening) of via PS+.
Ik kan de game alleen maar aanraden!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

188
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Elexus wrote:Opnieuw begonnen met Wolfenstein op PS4. 't Was te lang geleden. :p
Die wil ik ook wel nog eens toevoegen aan mijn backlog op PS4. Maar wegens geen multiplayer dacht ik heb ik het nog niet overwogen hem reeds in huis te halen. Ik wacht op een goede sale (zijn er al verschillende geweest maar nog te duur naar mijn mening) of via PS+.
Ik kan de game alleen maar aanraden!
Idem en anders kan je de nieuwe wolfenstein game kopen die 15 juni uitkomt , kost maar 20 EUR. Het is natuurlijk wel een standalone dlc. Een beetje zoals infamous first light.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

189
M-power wrote:
Idem en anders kan je de nieuwe wolfenstein game kopen die 15 juni uitkomt , kost maar 20 EUR. Het is natuurlijk wel een standalone dlc. Een beetje zoals infamous first light.
Wist niet dat ze met een standalone DLC kwamen! Wil toch wel eerst de main game eens aanschaffen dan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

190
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
Idem en anders kan je de nieuwe wolfenstein game kopen die 15 juni uitkomt , kost maar 20 EUR. Het is natuurlijk wel een standalone dlc. Een beetje zoals infamous first light.
Wist niet dat ze met een standalone DLC kwamen! Wil toch wel eerst de main game eens aanschaffen dan.
Het speelt zich af voor de main game. De dlc gaat over verschillende personages, terwijl de main game over 1 personage gaat. De dlc noemt wolfenstein the old blood.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

194
Nog wat Alien Shooter spelen, de game krijgt alsmaar meer en meer last van framerate drops dat het soms echt valt naar 1 per seconde... Het is wel hetzelfde level waar ik hele tijd in vast zit...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

195
met0t0 wrote:Gisteren een uurtje Halo 4 gespeeld. Knap hoe ze toch nog zoveel uit de Xbox 360 krijgen, het ziet er prachtig uit en speelt ook weer heel vlot :)
hela de concurrentie niet de hemel in prijzen hé !! hé ma ik heb ook een Xbox, verdorie, ahum, ga vooral door hé :smug: