Re: PlayStation 5

1864
Nu de accolades weg zijn op je profiel is er plek voor iets anders.

Nu kun je je top 3 meest gespeelde games zien.

Bij mij:
1. Destiny: 851 uur
2. Black Ops 4: 599 uur
3. Modern Warfare: 552 uur


Oh en mensen die de crew motorfest willen proberen, er is nu een demo beschikbaar tot de 20ste dacht ik.
Image

Re: PlayStation 5

1865
Ik had er gisteren inderdaad iets van gezien. Straks eens kijken. Al zou ik die uren toch met een korreltje zout nemen. Maar tis leuk om te weten! :P

Ben je MK1 Al gestart? Of heb je standaard edition? Ga wss even wachten ermee.
Image

Re: PlayStation 5

1866
Mk wacht ik nog mee. Doe namelijk mee met een weggeef actie. Misschien win ik wel :D

Twee week geleden ook Firewall Ultra gewonnen voor psvr2.

En twijfel nog over crew motorfest.
Want Lies of P komt ook aankomende dinsdag
Image

Re: PlayStation 5

1869
Das ni erg Ruler... Als de Russen en Noord-Koreanen hier binnenkort staan weet toch iemand van ons wat te doen.
Had wel verwacht dat GT7 er tussen zou staan. :P

Edit:
Daarnet gekeken, en wow ik heb langer Ghost of Tsushima gespeeld dan The Phantom Pain. :O :lol: Niet verwacht, maar ben achteraf gezien toch wel wat uren bezig geweest met Legends.

Ghost of Tsushima 271
MGS5: The Phantom Pain: 268
Catherine: Full Body: 179
Last edited by zenmaster on 14 Sep 2023 18:07, edited 2 times in total.
Image

Re: PlayStation 5

1871
zenmaster wrote: 14 Sep 2023 16:01 Das ni erg Ruler... Als de Russen en Noord-Koreanen hier binnenkort staan weet toch iemand van ons wat te doen.
Had wel verwacht dat GT7 er tussen zou staan. :P

Edit:
Daarnet gekeken, en wow ik heb langer Ghost of Tsushima gespeeld dan The Phantom Pain. :O :lol: Niet verwacht, maar ben achteraf gezien toch wel wat uren bezig geweest met Legends.

Ghost of Tsushima 271
MGS5: The Phantom Pain: 268
Catherine: Full Body: 179
Even lekker campen dan :P

En GT7 had ik ook verwacht, maar blijkbaar tellen PS4 games ook mee. Advanced Warfare staat op 1 maar die game heb ik nooit op PS5 gespeeld. Maar denk dat GT7 op plaats 4 staat.
Image
cron