Re: PlayStation 5

2086
@Kolm: dan moeten ze de Dual Edge controller ook gaan verbieden aangezien je ook voordeel kan halen door de extra pads.

Enigste oplossing is dat de Cronus ingame wordt herkend en dat je dan bijvoorbeeld niet meer die bepaalde game kan spelen. Console gebonden de Cronus gaan verbieden is alvast niet de goede oplossing net voor de redenen dat jij aanhaalt. Natuurlijk zal de desbetreffende ontwikkelaar van de game hiervoor moeten open staan en als de rechtstreekse concurrent dit niet doet zie ik het niet ver komen. Bijvoorbeeld: CoD doet het wel en Battlefield niet..

Dus: wordt het hoogstens weer een storm in een glas water. Er zullen altijd mensen zijn die het systeem proberen te misbruiken of voordeel te halen. Crossplay bijvoorbeeld staat bij mij standaard af. Ik ga mezelf niet gaan meten met gamers die met muis en keyboard spelen. Nooit de meerwaarde van crossplay begrepen buiten de grotere pool gamers om matches op te zetten.
Image

Re: PlayStation 5

2089
Ik kijk vooral uit naar nieuws van Death Stranding 2. Verwacht het nu wel eigenlijk omdat ze vorige keer Overdose lieten zien. Er is speculatie over de titel, zou DS2: On The Beach gaan zijn. Ga er niks over zeggen want zou iets spoilen voor mensen die deel 1 nog gaan spelen. Norman Reedus heeft in die trend ook iets gepost op Instagram. Maar ik kijk er nu nog meer naar uit.

En iets van FFVII Rebirth is heel welkom, maar wil aan de andere kant mezelf niet meer spoilen.
Image

Re: PlayStation 5

2091
Jammer, geen Rebirth, maar wel volgende week uitgebreid. :)

Geweldig die DS2 trailer. Gestoord, maar geweldig. :lol: Zal lang wachten worden. En een compleet nieuwe action game aangekondigd! Die man gaat serieus overwerkt zijn tegen dan...
Image

Re: PlayStation 5

2093
Ja, toch wel. De trailer alleen duurde bijna 10 min, van de 40 van de hele show. En het nieuws van zijn nieuwe game. Zal terug in de stijl van MGS zijn, maar nieuwe IP.

Ik was wel wat teleurgesteld in Rise of the Ronin, na de gameplay gezien te hebben. Na het eerste nieuws dacht ik al Ghost of Tsushima ripoff. Wou niet te snel oordelen, maar na deze trailer... is het dat toch wel. En GoT doet veel dingen beter, op basis van deze trailer. Ook, samurai die vuurwapens en vlammenwerpers gebruiken, over daken vliegen met vleugels, beetje zoals Batman. Not done voor mij. 😅

De rest is niet per see mijn ding of speciaal.
Image

Re: PlayStation 5

2094
Heb net de ganse SoP bekeken. Ik vond het al zoveel beter dan de laatste die we kregen!
Al zijn er vrijwel geen titels die mij echt interesseren of laat ik het zo zeggen: dat ik op release zou kopen en waar ik naar uit kijk.

Stellar Blade ziet er fantastisch uit, maar niet mijn genre.
Death Stranding 2 vond ik eerlijk gezegd fantastisch. Ik heb mij nooit echt verdiept in de eerste game (walking simulator anyway dus ja :lol: ), maar Kojima stijl druipt er gewoon vanaf. Dit wordt een hit in 2025.
Rise of the Ronin vond ik net wel interessant. Maar toen zag ik de gameplay en meh.. Niet per se dat je kan vliegen of geweren gebruiken, maar de combat met blokken en de weerstandsbar dat je eerst moet wegkrijgen vooraleer je damage doet. Instant irritatie voor mij persoonlijk.

Het einde van de SoP vond ik tof gedaan!
En voor de fans van FF wordt nog een lange paar dagen wachten.
Image

Re: PlayStation 5

2095
Vond het een van de betere state of plays die ik al gezien heb!
Stellar blade spreekt me eerlijk gezegd weinig aan... Lijkt me iets te anime te worden :p
Rise of the ronin is ook minder m'n ding. Lijkt me ook richting soulslike weer te gaan wat me minder aanspreekt...
Judas van de makers van Bioshock kan dan wel weer heel vet worden!
Death Stranding moet ik zelf nog spelen, maar deze zag er ook weer goed uit.
Het einde waarbij Sony basically een camion vol geld heeft afgeleverd aan Kojima was ook tof gebracht :p Zou het hoogtepunt van de man zijn carrière moeten worden. Eventueel zelfs een ps6 launch game?
En dan voor mij het hoogtepunt natuurlijk: eindelijk meer nieuws van silent hill met dan ook nog eens een gratis spel dat sinds vandaag in de store staat. Genieten hoor!
Image

Re: PlayStation 5

2096
Silent Hill is wel nice idd Mr. Wolf! Misschien toch SoP nog maar even terugkijken met ruler die zo positief is over Kojima games na al die teleurstelling bij elke MGS game die zo lekker niet speelt als Splinter Cell (toch ruler? ;))...
Gelukkig heb ik wel even andere zaken aan m'n hoofd, anders zou ik echt totaal niet kunnen wachten op Rebirth... Nu kan ik m best even laten liggen voordat ik m aanschaf zelfs....
Image

Re: PlayStation 5

2099
Het blijft voor mij nog altijd wat onduidelijk of de PS5 versie nu 1 trophy lijst met alles krijgt, of 3 trophy lijsten zonder platinum. 1 game/launcher kan maar 1 trophylijst hebben op PS5 (daarom dat cod en uncharted zo raar zijn). Maar ik denk dat het wel meerdere launchers zouden kunnen zijn op PS5.

Op 1 of andere manier zijn alle artikels nogal vaag over die PS5 lijst (dit artikel kan ik niet volledig lezen door de weirdo cookie wall).

Overigens kan PSNProfiles niet om met lijsten van meer dan 256 trophies. Oorspronkelijk ging het hele profiel stuk als je een trophy op plek 256+ in de lijst haalde, maar ondertussen kunnen ze geloof ik wel updaten maar staan er dan hidden trophies ofzo. De eigenaar kijkt niet echt meer om naar zijn site :q:
Image
cron