Re: Wat speel je op dit moment?

212
Gamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous.... :smug:
Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke plat :)

Zal zelf dit verlengt weekend eens beginnen met The Unfinished Swan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

213
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous.... :smug:
Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke plat :)

Zal zelf dit verlengt weekend eens beginnen met The Unfinished Swan.
Mee eens. Deel 2 vind ik ook leuker.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

215
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous.... :smug:
Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke plat :)

Zal zelf dit verlengt weekend eens beginnen met The Unfinished Swan.
die heb ik hier liggen Roy, maar eerst Alex Mercer een kopje kleiner maken.... :smug:

Re: Wat speel je op dit moment?

219
BozeGozerXrd wrote:Demon's Souls. Leuke game maar met veel kleine en grote gebreken. Ik snap ook niet dat ze zoveel vernietigbare objecten in de game hebben gelaten. Zodra er een aantal tegelijk worden vernietigd keldert de framerate.
en al vaak het loodje gelegd zeker ? :smug:

Re: Wat speel je op dit moment?

223
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Demon's Souls. Leuke game maar met veel kleine en grote gebreken. Ik snap ook niet dat ze zoveel vernietigbare objecten in de game hebben gelaten. Zodra er een aantal tegelijk worden vernietigd keldert de framerate.
en al vaak het loodje gelegd zeker ? :smug:
Ja, de game wil nog wel eens oneerlijke loodje leg lootjes uitdelen. Maar nu zit ik in een vrij gemakkelijke fase. :O

Toon8 wrote:
Ligeiro wrote:South Park: the Stick of Truth
Ik speelde deze een jaar geleden ook rond deze tijd, zot spel hoor. Als je de serie leuk vind zal je dit ook geweldig vinden :cool:
In ieder geval de helft van de grappen die niet direct uit de serie gekopieerd zijn.