Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2101
Image


Nog geen goede dingen gehoord over deze game, maar toch wou ik hem kopen :p

Enerzijds omdat ik mijn CoD collectie wil vervolledigen, anderzijds omdat ik enorm veel zin heb om nog eens te spelen op mijn Vita. Zou graag mijn Vita verzameling beginnen opbouwen, maar de games kosten allemaal nog vrij veel geld vind ik...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2102
@Dividedx: ik heb mij wel vermaakt met Declassified. Zeker als je alle missies op maximum sterren wilt krijgen. Een trophy is nogal luckbased, iets met 4 keer 2 vijanden te snipen/killen met 1 kogel. Er is een sequentie waarbij de vijanden perfect oplijnen. Maar dan moet je het nog altijd doen ook. Platinum heb ik behaald, maar tis geen makkelijke!
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2103
NTGSruler wrote:@Dividedx: ik heb mij wel vermaakt met Declassified. Zeker als je alle missies op maximum sterren wilt krijgen. Een trophy is nogal luckbased, iets met 4 keer 2 vijanden te snipen/killen met 1 kogel. Er is een sequentie waarbij de vijanden perfect oplijnen. Maar dan moet je het nog altijd doen ook. Platinum heb ik behaald, maar tis geen makkelijke!
Ik kijk er al naar uit! Of ik voor de platinum zal gaan, weet ik nog niet ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2105
dividedx11 wrote:
Image


Nog geen goede dingen gehoord over deze game, maar toch wou ik hem kopen :p

Enerzijds omdat ik mijn CoD collectie wil vervolledigen, anderzijds omdat ik enorm veel zin heb om nog eens te spelen op mijn Vita. Zou graag mijn Vita verzameling beginnen opbouwen, maar de games kosten allemaal nog vrij veel geld vind ik...
Laat zeker weten wat je er van vond! Ik heb al vaak getwijfeld om deze aan te kopen, maar de slechte reviews (en de prijs die vrij hoog bleef) hadden mij elke keer tegengehouden.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2112
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Heb je ze inmiddels al uitgespeeld Met0t0? :D

Ik heb deze net besteld:
Image
Daar ga je enorm veel plezier aan beleven. Ook de DLC is telkens zoo goed!
Ik hoop het, ik had net Horizon opgestart en dat is toch net niks zo’n politiek correcte slecht geacteerde prehistorische science fiction. Nu schijnt The Witcher wat bruter te zijn dan het kapot slaan van robots :)

Mmaarja, beide open world rpg’s.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2115
RoyVdW wrote:Heel graaf Shampi maar ik kan er niet inkomen dat je €80 voor een game kan neertellen. Dan bedoel ik uit principe, niet uit armoede. Vind dat echt wel duur. De PS5 zelf vind ik ook duur maar is zijn prijs nog waardig.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Goh. Games waren vroeger duurder hoor. Dus op zich heb ik geen moeite met de prijs.
500€ voor de ps5 vindek ook heel goed meevallen. Gaat zo een 7 jaar mee he.
Image
cron