Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

227
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht :) Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht ;)
Waar? Kan hem niet onder de 30 vinden. Bied 25, maar dan reageren ze niet meer :|
Op 2dehands.be

Mijn truk is gewoon om elke dag naar de categorie games en software - - > playstation 4 te gaan en dan te kijken wat er allemaal bijkomt. En als er interessante games tussen zitten bied ik gewoon tot er is iemand toehapt.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

228
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:En nu ook nog deze gekocht :) Als Gamefreak weer de prijs graag wil weten, ik heb het voor 20 euro gekocht ;)
Waar? Kan hem niet onder de 30 vinden. Bied 25, maar dan reageren ze niet meer :|
Op 2dehands.be

Mijn truk is gewoon om elke dag naar de categorie games en software - - > playstation 4 te gaan en dan te kijken wat er allemaal bijkomt. En als er interessante games tussen zitten bied ik gewoon tot er is iemand toehapt.
Ik zat even de Belgische site met de Nederlandse site te vergelijken en er staan echt veel meer spellen op de Belgische site :O
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

231
Ja Gamerke ik kan me niet meer aanmeldden voor 2dehands op dit ip adres tenzij ik een mail naar de redactie stuur. Heb me eergisteren geregistreerd en terug uitgeschreven. Heb die site trouwens nooit gebruikt dus ja.

The Order: 1886 staat nu tijdelijk aan €30 op Bol. De scherp geprijsd actie voor de best verkopende PS4 games.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

232
RoyVdW wrote:Ja Gamerke ik kan me niet meer aanmeldden voor 2dehands op dit ip adres tenzij ik een mail naar de redactie stuur. Heb me eergisteren geregistreerd en terug uitgeschreven. Heb die site trouwens nooit gebruikt dus ja.

The Order: 1886 staat nu tijdelijk aan €30 op Bol. De scherp geprijsd actie voor de best verkopende PS4 games.

30 euro voor de gesealde game is niet slecht :o
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

240
Compleet DLC pakket van Burnout Paradise
5€ ipv 19.99
Image
Compleet DLC pakket van NfS: Hot Pursuit
8.75€ ipv 34.99
Image
Compleet DLC pakket van NfS Rivals
10€ ipv 19.99
Image
Army of Two: The 40th Day: Chapters of Deceit
4€ ipv 7.99
Image
Pre-order DMC4: SE met 2 extra outfits en dynamisch thema
25€
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2