Re: Wat speel je op dit moment?

227
Ps4: nog steeds Shadow of mordor, ik ga voor de Platinum gaan.

Ps Vita : duke nukem megaton edition. Ik zit in wereld 3 van de 4. Het is opzich geen slechte game, maar soms kom ik op een punt dat ik echt niet weet wat te doen. En dan blijkt er zo een lelijke pixel een knop te zijn. Ik ga er dan vanuit dat het gewoon bij de muur of whatever hoort. En de eindbazen zijn echt niet simpel. Gelukkig maakt de rewind mogelijkheid veel goed. Je kan altijd naar elke moment terugspoelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

238
The Order 1886.

Dit is geen game maar een interactieve film. Soms erger ik me eraan dat er zoveel cutsènes zijn. Zeer lineair. Even stappen en terug een filmpje of uitleg. Oké de graphics zijn mooi maar een echt waaw gevoel heb ik nog niet gehad. Zit nu eind chapter 3. Stoor mij ook enorm aan de zwarte cinematische balken zoals bij Beyond Two Souls. Man waarom! Dat is 1/3 van het scherm dat ongebruikt wordt. Game is ook donker. Soms doe ik gordijn dicht omdat ik gwn niets kan zien. Hangt ook veel van de kijkhoek af. Goed verhaal wel en leuke wapens.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

240
Tussen het studeren door game ik soms wat. Ik was het gamen wat beu op PS3, maar opeens viel het mij in dat ik al eens begonnen was aan Killzone 3 en Uncharted (1), heb mij er al terug heel wat mee kunnen amuseren!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image