Re: PlayStation 5

2343
Nogal wat grapjassen hier aanwezig vandaag :lol:

Ik ben gewoon nogal secuur met zo'n dingen. Niet vergeten dat dit een console van 800 euro is waar we over spreken. Persoonlijk vind ik dat toch een pak geld om dan gewoon niet thuis te zijn en de pakjesdienst het maar ergens anders te laten droppen. Zal wel aan mij liggen..

@Sanity: dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Hopelijk deze keer ook niet.

@Kolm: ik was gewoon normaal thuis, geen vuiltje aan de lucht. Ga je niet anders zien dat iemand ziek valt die net op DIE dag moet werken. 2-3 jaar terug hetzelfde meegemaakt op oudejaarsavond. Gewoon normaal thuis, kon ik alsnog oud op nieuw gaan werken. Ik lag daar toen minder van wakker dan nu op de dag van levering Pro console. Mhm zegt veel :lol:

@Marty: heb een wc aan de voordeur hier thuis. Kont afvegen, doorspoelen en deur open doen. :smug:
Image

Re: PlayStation 5

2344
Ik heb ook liefst dat ze dure dingen leveren als ik thuis ben, maar dan zou ik daarvoor telkens 1 van mijn al zeldzame verlofdagen moeten opofferen. En ken je dat? Dan zijn ze uit voor levering en zie je heel de dag niemand en krijg je om 17u ofzo een bericht: "we konden vandaag je pakket niet leveren". Byebye verlofdag. 2e veiligste optie dan voor mij is toch een Cubee ofzo. Kan je ook elk moment van de dag in.

Ik zou toch nadenken over die dixie en buiten wachten. :p Hardcore!
Image