Re: Wat speel je op dit moment?

241
RoyVdW wrote:The Order 1886.

Dit is geen game maar een interactieve film. Soms erger ik me eraan dat er zoveel cutsènes zijn. Zeer lineair. Even stappen en terug een filmpje of uitleg. Oké de graphics zijn mooi maar een echt waaw gevoel heb ik nog niet gehad. Zit nu eind chapter 3. Stoor mij ook enorm aan de zwarte cinematische balken zoals bij Beyond Two Souls. Man waarom! Dat is 1/3 van het scherm dat ongebruikt wordt. Game is ook donker. Soms doe ik gordijn dicht omdat ik gwn niets kan zien. Hangt ook veel van de kijkhoek af. Goed verhaal wel en leuke wapens.
gewoon doorspelen Roy, ik heb na het uitspelen ook wel ergens twijfels maar al bij al was de balans toch positief :smug:

Re: Wat speel je op dit moment?

242
The Wastelander wrote:
gamerke1992 wrote:
The Wastelander wrote:Real Life Simulator
Ik bevind me momenteel in de studentfase rond het examenlevel. :q:
Wat een toeval, ik ook :o
Heb nu wel spijt dat ik al mijn skill points in strenght en charisma heb gestoken. :s
Je hebt wel als voordeel dat als jij je spieren toont niemand zal denken dat je een arrogante kwast bent. :)

OT: Nog niets, waar zal ik eens aan beginnen... :think:

Re: Wat speel je op dit moment?

244
gamerke1992 wrote:ps vita: net klaar met stealth inc, dus ga ik nu aan oddworld beginnen of met borderlands 2 verder gaan
ps4: GTA V (voornamelijk online, de singleplayer heb ik ooit al op ps3 gespeeld)
Ik heb Borderlands 2 al een tijdje opgegeven op Vita, na 3 maal te freezen in hetzelfde stuk was ik het beu :p

PS4: Borderlands 2 en Battlefield 4 afwisselend
PS Vita: Race the sun (verslavend :O )
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

245
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:ps vita: net klaar met stealth inc, dus ga ik nu aan oddworld beginnen of met borderlands 2 verder gaan
ps4: GTA V (voornamelijk online, de singleplayer heb ik ooit al op ps3 gespeeld)
Ik heb Borderlands 2 al een tijdje opgegeven op Vita, na 3 maal te freezen in hetzelfde stuk was ik het beu :p

PS4: Borderlands 2 en Battlefield 4 afwisselend
PS Vita: Race the sun (verslavend :O )
Dat is vreemd? Ik heb er al ongeveer 20 uur op gespeeld en nog maar 1 keer freeze gehad. Het enige wat mij opviel was dat er af en toe een daling in framerate was.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

252
kheb int weekend dus Jurassic park the game gespeeld.... SUPERAWESOOOOOMMEE!!!!
efkes fifa gespeeld in de hoop om prijzen te pakken met club (mission accomplished xd)
en morgen weer verder met the witcher en agowwe lego jurassic world da was morgen of overmorgen zekers dus menne maat komt zaterdag (perfect maw :p )
Image