Re: Het budgetgaming-topic

257
Mr.Wolf wrote:Precies niemand die het hier al gepost heeft. In de ps store staan een paar zotte deals. Battlefield 4 en Hardline voor 10 euro, de collectie van Heavy Rain en Beyond Two Souls voor 20 euro,...

Hardline voor 10 euro is inderdaad echt niet veel. Maar ik heb gezien dat die fysiek ook niet veel meer kost. Ik twijfel nog :)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

259
The Wastelander wrote:Momenteel sta op de site van gamemania dat je The Witcher 3 + DLC Hearts of Stone (met 2 fysieke gwent decks erbij) kan kopen voor 35 euro (de game alleen kost nieuw 30 euro). Enkel als ge op de site wilt verder klikken vind je niets meer, dus ik ga eens kijken in de lokale GMstore en laat dan weten of het legit is! ;)

Als het legit is, is het een dikke aanrader, 35 euro voor TW3 en ne dlc is bijna geen geld. :D
Kwil anders ook vragen zenne. Ik moet vnv toch gaan xd voor doom

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het budgetgaming-topic

260
fsterchele23 wrote:
The Wastelander wrote:Momenteel sta op de site van gamemania dat je The Witcher 3 + DLC Hearts of Stone (met 2 fysieke gwent decks erbij) kan kopen voor 35 euro (de game alleen kost nieuw 30 euro). Enkel als ge op de site wilt verder klikken vind je niets meer, dus ik ga eens kijken in de lokale GMstore en laat dan weten of het legit is! ;)

Als het legit is, is het een dikke aanrader, 35 euro voor TW3 en ne dlc is bijna geen geld. :D
Kwil anders ook vragen zenne. Ik moet vnv toch gaan xd voor doom

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ben het net gaan halen en de actie was nog steeds geldig!
Image

Re: Het budgetgaming-topic

263
zenmaster wrote:Zou graag gaan, maar het begint op een werkdag... Veel interessante dingen zullen snel weg zijn. Zou zo wel een DBZ 3DS willen.
Het is inderdaad spijtig dat het morgen al begint. Ik heb overdag les maar 's avonds komt mijn pa mij halen op mijn kot. Hopelijk wil hij nog even langs daar langsgaan en zijn alle toffe dingen er nog niet uit. :P
Image

Re: Het budgetgaming-topic

269
zenmaster wrote::O
Haha, ik weet wel niet of het echt zo is eens je daar aan de kassa komt. Het zou me verbazen dat consoles aan die prijs verkocht worden.
Er zijn trouwens ook life-size statues van Jak & Daxter en metal gear solid te koop.

Ik vind het echt spijtig dat ik niet ben kunnen gaan. :(
Image
Image
Image