Re: Wat speel je op dit moment?

257
Raar maar waar, The Elders Scrolls Online.
Iedereen die mij kent snapt niet dat ik zoiets zit te spelen :p Ben er normaal niet voor, maar zoek games die mij echt lang bezig kunnen houden en liefst online. RPG al een kans gegeven met Dragon Age, maar dat is offline. En alleen kon het mij niet boeien.

Nu al 3 dagen enkel TESO gespeeld, kan nog altijd niet zeggen of ik het echt goed vind, maar ik vermaak mij er toch mee. Hopelijk blijft dat nog lang duren.
PSN tichke
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

265
dividedx11 wrote:Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
Viel wel mee vond ik. Zeer kort wel, had hem in one sitting voltooid en 100%.

Zelf tot level 65 in SEZ. Nog 2 online trophies en dan plat :)

Leuk spel en grappige geluidjes die beesten. Sommige puzzels zijn wat frustrerend en moeilijk, maar oké dat gaat ook.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

267
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Ik dacht dat ik klaar was met Never Alone, is er blijkbaar nog een chapter. Wat een verschrikkelijk spel...
hoezo ? leg es uit...
In het begin vond ik het nog besr een leuk spel en het was een goed verhaal, maar nu begin ik de gameplay vervelend te vinden en heb ik last van enkele bugs...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

269
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Counterspy op PS4. Die trophy voor level te completen zonder gezien te worden... Really??? Uuurrgghhh
Je moet daar echt geluk hebben qua layout. Ik had tot ik in het laatste gedeelte was maar 4 kills hoeven te maken.

PS4: Bastion
Idd. Gisteren daar paar uur mee bezig geweest en geen trophy. Dan maar besloten eerst maar eens de game proberen uit te spelen en liefst zonder continue ook nog (ook trophy) :P De game valt op zich echt héél goed mee. Ik amuseer mij er wel mee.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

270
Momenteel aan het voortdoen met Killzone: Shadow Fall. Ik vond de game in het begin een beetje aan de tegenvallende kant, maar nu vind ik het echt fantastisch. Kijk er naar uit om voort te spelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image