Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

271
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Ligeiro wrote:
Image
Leuke game, maar die Platinum verpakkingen zijn extreem lelijk.
die rode essentials-reeks op de ps3 vind ik mottiger :smug:
het gaat me om de inhoud, niet om de verpakking :)
besides, comments van de Laurel & Hardy van't forum zijn niet echt serieus te nemen, toch :smug:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

272
Ligeiro wrote:
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Leuke game, maar die Platinum verpakkingen zijn extreem lelijk.
die rode essentials-reeks op de ps3 vind ik mottiger :smug:
het gaat me om de inhoud, niet om de verpakking :)
besides, comments van de Laurel & Hardy van't forum zijn niet echt serieus te nemen, toch :smug:
Lol :lol:
Wij noemden die 2 altijd dikn en dunn :D
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

275
BozeGozerXrd wrote:
Ligeiro wrote:het gaat me om de inhoud, niet om de verpakking :)
besides, comments van de Laurel & Hardy van't forum zijn niet echt serieus te nemen, toch :smug:
Want iedereen behalve wij twee vinden die verpakkingen helemaal top en mooi. Ja, dat is echt serieus te nemen. Jij bent zeker de Mr. Bean van het forum...
ge moet niet boos worden, I meant no harm :)

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

276
Hybris wrote:PS1 platinum games vond ik nog meevallen, de PS2 platinum doosjes waren al iets lelijker, ook al had je verschillende soorten:
Image
Image
De PS3 platinum games vielen dan nog een beetje mee, maar die essentials zijn echt spuuglelijk en komen er bij nooit in!
De PS1 platinums hadden inderdaad alleen de zilveren balk, en niet de gehele cover verkleind. De enkele PS2 en PS3 platinum en essential games die ik nog heb zijn die ik ooit gratis heb gekregen en (nog) niet ingeruild heb.

Behalve dan dat de stijl nog lelijker is, vind ik de essentials niet veel erger, want de doosjes zijn tenminste niet meer geheel grijs, maar gewoon de kleur van normale PS3 games.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

277
BozeGozerXrd wrote:
Ligeiro wrote:het gaat me om de inhoud, niet om de verpakking :)
besides, comments van de Laurel & Hardy van't forum zijn niet echt serieus te nemen, toch :smug:
Want iedereen behalve wij twee vinden die verpakkingen helemaal top en mooi. Ja, dat is echt serieus te nemen. Jij bent zeker de Mr. Bean van het forum...
komop Gozer, ze hebben ons net een compliment gegeven, wees blij :smug:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

278
Vind ik nu niet. Die rode essentials op PS3 zijn mooie platinum verpakkingen in vergelijking met die gele eerst. Ben benieuwd hoe die van PS4 eruit gaan zien.

Zelf aangekocht op Kapaza voor €25. Ga deze ook eens proberen na de examens en erna AC Unity eindelijk.

Hopelijk worden de lovende commentaren bevestigd door mij en is de game de 90% waard die OPM eraan gaf. Ondanks dat het niet mijn genre is spreekt het mij nu toch aan door de setting en combat. Fallout 3 vond ik ook wel goed alleen helaas van die missable bobleheads en dus geen zin om helemaal opnieuw te spelen om plat te halen.
Image
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

282
Deze had ik al op de ps4, maar hij was in de aanbieding op steam, dus heb hem daar ook gekocht
Image
Deze had ik al op de pc, maar daar had ik er nooit zin om te spelen, dus heb hem maar voor de ps4 gekocht aangezien die maar 11 euro was :D
Image
deze ook maar gelijk op de ps4 gekocht, leek me wel een leuk spel
Image
Image
cron