Re: Wat speel je op dit moment?

2821
zenmaster wrote: 26 Sep 2022 21:07 Ziek… 😐 Wist dat hij moeilijk was, maar die level 100… Nu zou ik gewoon regelmatig even spelen ipv nog continue grinden. 😅
Wat moeilijk is en voor veel mensen de platinum breaker, zijn die hard get there's. Ben dus blij dat ik die al heb :)
Level 100 is gewoon saai en lang maar qua skill niet moeilijk.
paveman wrote: 27 Sep 2022 09:23 Talking about a grind....
Wel respect dat je zo vlot al die gaps en zo hebt gehaald, ik mis toch echt nog een heel stuk van de skills om dat te kunnen...!
Ik had zelf niet verwacht dat ik die hard get there's zo snel zou hebben. Ik dacht dat ik al blij zou zijn als er eentje op een avond zou lukken.

Ondertussen level 72. Ik was 70,5 na Tony zijn career en wat challenges. Dan heb ik met de manuele snelle manier* tot 71 gegaan en dan ben ik maar is gaan kijken waar mijn Cronus Max ligt en of ik er wat van kan maken :lol:

*Manuele snelle manier: Alle games mods aan, vooral perfect manual, no bail en double base score zijn belangrijk.
Vervolgens in een timed sessie (gewoon career is makkelijkste) een stuk of 10 special tricks in 1 manual combo doen zodat je score van 1+ miljoen hebt. Special tricks zijn dan de 900 en misty flip, die kan je normaal niet op flatground doen maar... door die no bail game mod kan dat wel. Op 10 seconden heb je dan 1 miljoen.
Run beëindigen zodat je xp krijgt (restart geeft geen xp zeggen ze, maar twijfel daaraan) en dan krijg je 300 xp.

Ik heb nu al met de Cronus max dat hij eerst de skater stopt (anders gaat die veel te snel en komt die tegen objecten) en dan de combo doet en er ook uit springt op het einde. Ik vermoed alleen dat ik iets met tijd van hoelang iets moet runnen fout heb gedaan want hij doet het manual+trick+trick verhaal maar 3 keer terwijl ik 5 keer had gezegd.
Nu dus dat bugje oplossen en dan nog de knoppen voor run end en restart run erbij doen.

Gisteren was ik met dat getest ook al bijna 72 dus heb ik nog even manueel doorgedaan tot 72 :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2825
NTGSruler wrote: 28 Sep 2022 15:33 @Kolm: cheater!

:lol: :lol:

Met andere woorden: wij gewone stervelingen die vroeger de game nooit hebben gespeeld gaan die hard to get there's niet lukken...
Hmm was blij dat we deze kregen met PS+, maar tis echt niet makkelijk zo te horen.
Modern problems require modern solutions... :q:
Elastiekjes, plakband en muntjes zijn zooo pre-historisch :P :lol:

Heb er gisteren niet meer mee verder gedaan, had hoofdpijn en was veel te moe om te gamen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2827
Mijn jaarlijks rondje FIFA is weer gestart... :lol:
Wel heel andere gameplay totnutoe (minder nadruk op snelheid) en dat bevalt mij wel.

Spijtig genoeg komen er na enkele weken vaak updates waardoor alles opnieuw in hetzelfde stramien als de jaren voorheen valt, namelijk counteren met snelle spelers.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2832
Overlord Fellowship of Evil: Verhaal uitgespeeld en nu nog beetje grinden om alles te kunnen upgraden en 100 traversal states/crowns te halen. Geen idee hoeveel ik er heb, ik weet wel dat mijn crown bonus op het einde bijna altijd naar gold gaat en dat is het enige wat je niet nodig hebt voor trophies :(

Hopelijk ben ik er desondanks wel ongeveer qua resources tegen dat ik die 100 crowns heb gehaald.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2833
Vandaag eindelijk nog is verder gedaan met het THPS script en dat werkt nu volledig! :party:

Ergens liep ik nog tegen het probleem aan dat een combo (soort functie in cronus max taal, niet THPS) blijkbaar maar maximum 32 seconden mag duren.
Het hele stuk van starten level tot opnieuw op de knop van starten level duwen is net iets meer. Al heb ik wel het idee dat 1 seconde van cronus max niet overeenkomt met 1 seconde in THPS :silly:
Duurde even voor ik bedacht dat dat misschien het probleem kon zijn want dat staat nergens in de documentatie vermeld.

Tech details:
Er staat in de documentatie enkel dat een wait maximum 32 seconden en een beetje kan zijn en in combinatie met dat je op de laatste lijn van een combo in een combo, altijd een wait moet zetten om aan te geven hoelang die combo duurt... kwam ik tot de conclusie dat de top level combo dus waarschijnlijk ook maximum 32 mag zijn.

Het opsplitsen van de knoppen voor de tricks en de knoppen van het menu in 2 aparte combo's was dan uiteindelijk de oplossing maar dat gaf nog wat gedoe om de goede combo op het goede moment te krijgen. Cronus max is niet sequentieel programmeren waarbij de main functie 1 keer wordt uitgevoerd en pas daarna opnieuw wordt gedaan zoals in de meeste talen... De main functie wordt gewoon elke milliseconde aangeroepen en jij moet zelf maar zorgen dat het dan altijd goed gaat met de code die erin staat :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2835
Saints Row of toch een poging tot... Vandaag al 2 keer een application error. Gisteren 2 keer na elkaar dat ik zwart scherm kreeg ik als ik exit weapon cache deed en dus moeten herstarten. Daarna had ik de game net weer helemaal opgestart en bevroor scherm weer.

Als ik gisteren/vandaag bel om mijn auto te brengen komt hij meer niet dan wel en als hij wel komt moet ik zorgen dat ik uit de weg spring of ik word overreden erdoor :L:

Ondertussen wel al 10 vd 15 districten op 100% en ik ben nu aan het kijken om nog wat challenges te doen die maar blijven hangen omdat je dat tijdens missies niet echt tegenkomt.
Image